دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فوتسال بانوان در خواب/ تیمی که نه پاداش دارد نه مربی!

تیم ملی فوتسال بانوان در حالی بعد از قهرمانی در آسیا در بلاتکلیفی محض به سر می‌برد که این تیم نه پاداشی دریافت کرده و نه مربی‌ آن انتخاب شده است.
کد خبر : 356815
57678785 (1).jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی فوتسال بانوان در  مسابقات قهرمانی زنان آسیا در سال 2015 قهرمان شد و این قهرمانی را توانست در سال 2018 برای دومین بار تکرار کند. 


تیم ملی فوتسال بانوان با کسب دو مرتبه عنوان قهرمانی در آسیا نشان داد اگر موردتوجه قرار بگیرد، برای موفقیت در عرصه جهانی آماده خواهد بود؛ البته به‌شرطی‌که برنامه‌ریزی دقیق و منسجمی  برای تیم ملی فوتسال بانوان انجام بگیرد تا بتوانیم در جهان به کسب سکوی افتخار امیدوار شویم.


اما این روزها عدم برنامه‌ریزی و توجه به فوتسال بانوان حلقه گمشده در فدراسیون فوتبال است. بعد از کسب عنوان قهرمانی که  ملی‌پوشان با هدایت شهرزاد مظفر به این افتخار بزرگ رسیدند، تیم به حال خود رها شد تا اینکه مظفر بعد از چند ماه بلاتکلیفی بالاخره وضعیت خودش را مشخص کرد و با عقد قرارداد دوساله‌ راهی کویت شد تا ادامه فعالیت حرفه‌ای خود را در کشوری غیر از ایران سپری کند. 


هر چند که بعد از قرارداد مظفر با تیم ملی کویت، نایب‌رئیس بانوان فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود که با مظفر صحبت می‌کند تا هدایت یک تیم دیگر را برعهده بگیرد، اما او آب پاکی را روی دستان فدراسیون فوتبال ریخت و به آنها گفت قراردادش با کشور کویت به گونه‌ای است که نمی‌تواند با کشور دیگری همکاری کند.


حالا از زمان رفتن مظفر از ایران، پنج ماه می‌گذرد و از قهرمانی تیم بانوان فوتسال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا هم 9‌ ماه می‌گذرد اما هنوز وضعیت تیم ملی فوتسال بلاتکلیف است و حتی برای این تیم سرمربی هم انتخاب نشده است. 


البته صوفی‌زاده چندی پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که تکلیف سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان اواخر دی مشخص می‌شود، اما این وعده هم محقق نشد و این روزها دختران فوتسال ایران بلاتکلیف‌تر از همیشه به سر می‌برند. 


البته ناگفته نماند دختران فوتسال به این بلاتکلیفی‌ها و قول‌هایی که عملی نمی‌شود عادت دارند، همان‌طور که گفته شد از قهرمانی تیم فوتسال بانوان در آسیا 9‌ ماه زمان می‌گذرد، اما هنوز وعده پاداش‌هایی که از سوی رئیس فدراسیون و نایب‌رئیس به آنها داده شده عملی نشده است و گویا این تیم اصلاً قهرمانی‌ای به دست نیاورده و برای آینده هم هدفی ندارد. 


انتهای پیام/4048/4057/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: شهرزاد مظفر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته