دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 فروردين 1398 - 14:33
بهاروند به آنا خبر داد:

پایان پاکسازی مناطق واگذارشده به دانشگاه آزاد اسلامی در پلدختر

رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در استان لرستان گفت: کار پاکسازی مناطق واگذارشده به قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در پلدختر امروز به پایان رسید.
کد خبر : 373751
MIRL4796.jpg

سیامک بهاروند در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا، درباره اقدامات صورت‌گرفته توسط جهادگران دانشگاه آزاد اسلامی در سیل اخیر پلدختر اظهار کرد: از همان ساعات اولیه آغاز سیل در استان نیروهای جهادی از روزهای نخست اعزام شدند و از دوشنبه هفته گذشته تا صبح امروز در مناطقی که رسیدگی و پاکسازی آنها به دانشگاه آزاد اسلامی واگذار شده بود، اقدامات لازم را انجام دادند.


 

بازدید دکتر طهرانچی از امدادرسانی به شهر سیل زده پلدختر

وی افزود: کار دانشگاه آزاد اسلامی در پلدختر امروز به پایان رسید و مشغول جمع‌آوری ماشین‌آلات و تجهیزات هستیم تا اگر در سیل خوزستان به آنها نیازی شد به آن مناطق ارسال کنیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان ادامه داد: با همکاری و همبستگی ارگان‌های مختلف ازجمله دانشگاه آزاد اسلامی، سپاه پاسداران و ارتش، پاکسازی شهر پلدختر تقریباً به پایان رسیده و تا 72 ساعت آینده به احتمال بسیار زیاد و مطابق برنامه به پایان خواهد رسید. رسیدگی به محله سازمانی‌های این شهر و پاکسازی تمام مدارس تخریب‌شده به دانشگاه آزاد اسلامی واگذار شده بود که با یاری خدا به پایان رسید.


بازدید دکتر طهرانچی از امدادرسانی به شهر سیل زده پلدختر


اعزام تیم پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به پلدختر و روستاهای اطراف


بهاروند اظهار کرد:‌ علاوه‌براین گروه‌های پزشکی را به پلدختر اعزام کرده‌ایم که روزانه بیماران را ویزیت می‌کنند و در کنار آن اتوبوس دندانپزشکی مجهر به یونیت و سایر وسایل دندانپزشکی نیز  از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد اعزام شده و مشکلات شهروندان در زمینه دندان را برطرف می‌کنند.


بازدید دکتر طهرانچی از امدادرسانی به شهر سیل زده پلدختر

اعزام گروهی از استادان در قالب روانشناس به مناطق سیل‌زده


وی خاطرنشان کرد: تیم پزشکی بالغ بر 20 نفر از دانشگاه آزاد اسلامی نیز قرار است وارد پلدختر شوند و در این شهر و روستاهای اطراف مستقر شده و به مسائل بهداشتی و درمانی شهروندان رسیدگی کنند. در کنار آن گروهی از استادان هم در قالب روانشناس برای مشاوره و برطرف‌کردن مشکلات روحی و روانی ناشی از بحران سیل به مردم خدمات می‌دهند.


انتهای پیام/4103/4062/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته