دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1398 - 18:21
فاتح‌علی عیدی:

نخستین کرسی گفتمان‌سازی گام دوم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: کرسی گفتمان‌سازی بیانیه مقام معظم رهبری درباره گام دوم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر : 373527
photo_2019-04-14_17-10-06.jpg

فاتح‌علی عیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در تبریز اظهار کرد:گفتمان سازی گام دوم انقلاب اسلامی نخستین برنامه باشگاه پژوهشگران تبریز در سال 98 است که در این برنامه استادان دانشگاه در خصوص این موضوع سخنرانی خواهند کرد.


وی افزود: شناسایی و کشف استعدادها و آموزش و ارتقای علمی، فرهنگی و سیاسی اعضای باشگاه جزء وظایف ماست و در این راستا برنامه‌های متنوعی برای سال 98 پیش‌بینی کرده‌ایم.


رئیس باشگاه پژوهشگران تبریز یادآور شد:گفتمان‌سازی رهنمودهای پایه‌ای و فراگیر مقام معظم رهبری جزء وظایف همه مسئولان علمی و اجرائی است و این امر لازمه موفقیت بسیاری از برنامه‌ها دانسته شده است.


عیدی تصریح کرد: گفتمان‌سازی فرایند ورود به آرمان‌ها و اهداف کلان و مهم سیاسی، علمی و فرهنگی به ادبیات رایج جامعه و زندگی مردم است که از طریق فرهنگ سازی، آموزش و تبیین مبانی در جامعه صورت می‌پذیرد.


وی بیان کرد: نخستین برنامه گفتمان‌سازی بیانیه مقام معظم رهبری درباره گام دوم انقلاب اسلامی با حضور 4 تن از استادان دانشگاه، چهارشنبه 28 فروردین مخصوص اعضای باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سالن پروین اعتصامی این دانشگاه برگزار و برای شرکت‌کنندگان گواهینامه صادر می شود.


انتهای پیام/4122/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته