دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 فروردين 1398 - 16:57
قلعه‌نویی:

استقلال حریف قدرتمندی است/ کیفیت بالای بازی‌های این فصل سپاهان

سرمربی سپاهان گفت: با حریف قدرتمندی بازی داریم. تیمی که الهلال را می‌‌برد تیم ضعیفی نیست. استقلال همیشه استقلال است و سپاهان هم همین‌طور.
کد خبر : 372794
امیر قلعه نویی.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، امیر قلعه‌نویی در کنفرانس خبری پیش از دیدار با استقلال در هفته 25 لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: 20 سال است که مربی هستم و حرفی که می‌زنم از ته دل است. وقتی لب خط هستم می‌بینم که بچه‌ها چگونه ایثار می‌کنند و با غیرت می‌دوند. این تیم یکی از بهترین تیم‌هایی است که با آن کار کرده‌ام.


وی افزود: ما در ایجاد موقعیت یکی از بهترین تیم‌ها هستیم اما شانس با ما همراه نیست. با دیدن فیلم بازی متوجه کیفیت تیم می‌شوم.


سرمربی سپاهان درباره بازی با استقلال بیان کرد: با حریف قدرتمندی بازی داریم. تیمی که الهلال را می‌‌برد تیم ضعیفی نیست. استقلال همیشه استقلال است و سپاهان هم همین‌طور. با کادر فنی، استقلال را آنالیز کردیم و می‌دانیم فاز هجومی و 50 متر رو به جلو آنها خطرناک است. هدفمان این است که ارتباط خط هافبک و فوروارد این تیم را قطع کنیم.


قلعه‌نویی در خاتمه خاطرنشان کرد: درخواستم از هواداران این است که تیم خود را مثل بازی‌های گذشته مقابل فولاد و ذوب‌آهن، در این دیدار هم تنها نگذارند. باید به حریق احترام گذاشت و در همان حال تیم را مورد تشویق قرار داد تا نتیجه لازم را به‌دست آورد. 


دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال فردا از ساعت 17:45 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز می‌شود.


انتهای پیام/4122/4051/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته