دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 فروردين 1398 - 18:02
اولاد‌قبا:

ترامپ تروریست فرهنگی و اقتصادی است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ترامپ تروریست فرهنگی و اقتصادی است و قصد دارد جامعه‌ای جهانی با شرایط خودش ایجاد کند.
کد خبر : 372233

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، فریده اولاد‌قبا در سخنرانی جلسه عصر مجلس شورای اسلامی با تبریک سالروز ولادت امام حسین و روز پاسدار به تمام ملت ایران، اظهار کرد: از طرف زنان مجلس شورای اسلامی اقدام رئیس‌ جمهور آمریکا درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم می‌کنیم.


وی با بیان اینکه «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برخاسته از بطن مردم است و ما هم حامی این نیروی رسمی مسلح کشور خود هستیم، افزود: لباس سبز سپاه میراث هشت سال دفاع مقدس کشور است و ما همدل و یک‌صدا با سپاه هستیم.


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه آمریکا هدایت‌کننده داعش و نیروهای تکفیری است، تصریح کرد: وظیفه اصلی ما حفظ و حراست از مظلومان جهان است و فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی اقدام آمریکا در قرار دادن سپاه در لیست تروریستی را محکوم می‌کند.


اولادقبا با بیان اینکه زنان مجلس شورای اسلامی مانند مقتدای خودشان حضرت زینب(ع) از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع می‌کنیم، عنوان کرد: ترامپ تروریست فرهنگی و اقتصادی است و قصد دارد جامعه‌ای جهانی را با شرایط خودش ایجاد کند.


انتهای پیام/4082/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته