دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 فروردين 1398 - 17:01
مفتح:

دولت خسارت سیل به کشاورزان را پرداخت کند

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت خسارت سیل به کشاورزان از طرف دولت بسیار مهم است.
کد خبر : 372217
201607102803714752.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمدمهدی مفتح در نطق عصر مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: پاسداران در حمایت از اسلام و ستیز با مستکبران همواره در صحنه هستند و اقدام دولت آمریکا بسیار نابخردانه است.


وی با بیان اینکه 20 فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای است و در این روز یاد شهدای هسته‌ای را گرامی می‌داریم، اضافه کرد: انقلاب اسلامی چهار دهه پرافتخار را پشت سر گذاشت و به رقم کینه‌ورزی دشمنان انقلاب اسلامی ما وارد گام دوم انقلاب اسلامی شده و مسئولان باید به این موضوع توجه کنند.


نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه سه قوا مسئولیت بزرگی برای شعار سال و رونق تولید دارند، افزود: پیشنهادهای متعددی برای اصلاح بودجه مطرح می‌شد و امر مهم اصلاحات اقتصادی نباید به فرصت کوتاه بودجه موکول شود و بسیار ضروری است.


مفتح با تأکید بر اینکه باید اصلاح ساختاری اقتصادی کشور در روند بلند‌مدت بررسی شود، عنوان کرد: خسارت‌‌های جانی و مالی زیادی به مردم وارد شد و نیروهای مسلح، هلال احمر، بسیج، سپاه و ارتش به مردم کمک کردند و باید این امر استمرار یابد.


وی با بیان اینکه از رئیس‌جمهور درخواست می‌کنم خسارات سیل به کشاورزان را پرداخت کنند، ادامه داد: از وزرا و رئیس‌جمهور می‌خواهیم نسبت به تداوم پروژه‌های عمرانی شهرستان تویسرکان اقدام لازم را انجام دهند.


انتهای پیام/4082/4123/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته