دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 فروردين 1398 - 16:39
حاجی‌دلیگانی:

هسته‌های مقاومت مقابل رفتارهای آمریکا در دنیا شکل گرفته است

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: آمریکا با اقدام علیه سپاه پیام جنگ و خونریزی را به دنیا مخابره کرد اما مقاومت در برابر رفتار آنان شکل گرفته است.
کد خبر : 372212

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در موافقت با طرح دو فوریت تقویت جایگاه سپاه پاسداران در مقابل تهدیدهای آمریکا اظهار کرد: شاید این طرح ایرادهایی داشته باشد، اما محتوای آن قابلیت اصلاح دارد و در حال حاضر باید درباره فوریت آن تصمیم‌ بگیریم.


وی افزود: کار ترامپ در تروریست خواندن سپاه نشانه شکست آمریکا و سیاست‌های آنان است  و خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا  اعلام می‌کنم که؛ از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.


نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با مقایسه رفتارهای ترامپ با هیتلر اظهار کرد: او می‌خواهد در دنیا یکه‌تازی کند اما مردم دنیا در برابر این سلطه‌خواهی‌ها می‌ایستند.


حاجی‌دلیگانی با اشاره به اینکه هسته‌های مقاومت در دنیا برابر رفتارهای آمریکا ایجاد شده است، گفت: آمریکا با این اقدام به دنیا پیام جنگ و خونریزی داد، اما جمهوری اسلامی همواره سعی کرده پیام صلح و سبک زندگی را به دنیا مخابره کند.


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در اعتراض به سکوت سازمان‌های جهانی مقابل رفتارهای غیرقانونی آمریکا تأکید کرد: مگر سازمان ملل مرده که جلوی زورگویی‌های آمریکا را نمی‌گیرد.


انتهای پیام/4034/4123/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته