دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جانشین فرمانده ناجا عنوان کرد:

فعالیت 5هزارنفر از کارکنان نیروی انتظامی برای تأمین امنیت خوزستان

جانشین فرمانده ناجا گفت: بیش از 5 هزار نفر از کارکنان خدوم خوزستان در تأمین امنیت و امداد و نجات خوزستان فعال هستند.
کد خبر : 371914
552011_791.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار ایوب سلیمانی در خصوص به‌کارگیری بیش از پنج هزار نفر از نیروهای پلیس در تأمین امنیت، امداد و نجات سیل زدگان خوزستان، اظهار کرد: استان خوزستان مظهر مقاومت و پیروزی مردم ایران است بنابراین اگر با مشکلی مواجه شود، وظیفه همه مردم ایران است که به کمک مردم این استان بشتابند.


وی افزود: به‌حمدلله مردم قدرشناس و کریم ایران، سازمان‌های دولتی، نیروهای مسلح و گروه‌های مختلف برای کمک به مردم خوزستان بسیج شدند و یک بار دیگر خاطره دفاع مقدس، راهپیمایی عظیم اربعين را در دل‌ها و خاطرات زنده می‌کنند.


جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: نیروی انتظامی علاوه بر وظیفه ذاتی سازمانی خود به‌عنوان نیروی انقلابی از لحظات اول با همه ظرفیتی که در اختیار داشته و دارد به کمک مردم شریف خوزستان در اقصی نقاط این استان شتافت.


سلیمانی با اشاره به‌بکارگیری بیش از 5 هزار نفر از کارکنان خدوم خوزستان، خاطرنشان کرد: این نیروها به‌صورت مستقیم برای تأمین امنیت در مناطق سیل زده استان، امداد و نجات، کمک به ایجاد سیل بندها، انسداد در مسیر آب یا شکستن برخی سیل بندها، آگاهی دادن و هشدار به مردم، ایجاد پست‌های ثابت و سیار برای برقراری امنیت بیش از 100 روستای تخلیه شده موفق شد به گونه‌ای عمل کند که با کمترین پدیده امنیتی در استان مواجه نشویم.


وی با اشاره به انتقال شهروندان به اردوگاه‌های اسکان، تصریح کرد: از اموال، خانه‌ها و اردوگاه‌های اسکان به خوبی حفاظت و حراست شده است.


جانشین فرمانده ناجا اعلام کرد: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر این‌که در زمینه‌های امنیتی با مشکلی مواجه شده باشیم، واصل نشده و قطعاً از امروز به بعد بهتر هم می‌شود.


سلیمانی عنوان کرد: علاوه بر امکانات استان بیش از دو تیپ کامل از سایر استان‌ها و مرکز کشور به خوزستان اعزام شده است و اگر لازم باشد از همه استان‌های کشور امکانات و نیروهای جدید اعزام خواهیم کرد.


وی با بیان این‌که با قدرت در کنار مردم شریف خوزستان خواهیم بود، گفت: در کنار ما بقیه سازمان‌ها نیز با همه وجود به خوزستان خدمت می‌کنند و اخیراً موکب‌های اربعين اعزام و کمک‌رسانی به مردم جلوه جدیدی پیدا کرده است.


جانشین فرمانده ناجا در پایان گفت: هرچند مشکلات ناشی از سیل هنوز حل نشده است و در روزهای آتی به‌نظر می‌رسد این پدیده تداوم داشته باشد، اما ان‌شاء‌الله با کمک‌های گسترده و حضور مؤثر نیروی انتظامی در استان، آینده بهتری را شاهد باشیم.


انتهای پیام/4122/4105/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته