دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 فروردين 1398 - 23:42
فرمانده ناجا:

نیروی انتظامی با تمام توان در کنار سیل‌زدگان است

فرمانده نیروی انتظامی با تسلیت به خانواده‌های داغداری که عزیزانشان را در سیل اخیر از دست دادند، تأکید کرد: نیروی انتظامی با تمام توان خود در کنار سیل‌زدگان است.
کد خبر : 369947
22.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، فرمانده نیروی انتظامی با صدور پیامی درگذشت و جان باختن تعدادی از هموطنان را در حادثه سیل اخیر تسلیت گفت.


در پیام سردار حسین اشتری آمده است: وقوع حادثه تلخ جاری شدن سیلاب در برخی استان‌های کشور که موجب جان باختن و مصدومیت جمعی از هموطنان عزیزمان در ایام نوروز شد، باعث تأثر و تأسف بسیار شد؛ اینجانب ضمن عرض تسلیت به مردم عزیز ایران اسلامی، خانواده‌های داغدار، طلب آمرزش و غفران الهی برای جان‌باختگان و شفای عاجل برای مصدومان، اعلام می‌دارم که در پی فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر گسیل امکانات بیشتر از سوی نیروهای مسلح به استان‌های سیل‌زده، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دامنه اقدامات امدادرسانی به اهالی این مناطق را افزایش داد.


در ادامه این پیام آمده است: قطعاً ضمن تلاش برای تأمین امنیت مطلوب در این مناطق، با بهره‌گیری حداکثری از تمام توان و امکانات مهندسی، لجستیکی و ظرفیت‌های موجود تا بازگشت شرایط به حالت عادی برای کمک و امدادرسانی در کنار هموطنان آسیب‌دیده از سیل خواهیم بود.


انتهای پیام/4110/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته