دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1398 - 11:08
سلطانی‌فر عنوان کرد:

تقویت اشتغال و کارآفرینی با حمایت از پایان‌نامه‌های مسئله‌محور

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهدیشهر گفت: با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز علمی، تحقیقاتی و پایان‌نامه‌های مسئله‌محور فضای اشتغال توسعه داده و تقویت می‌شود.
کد خبر : 371400
4.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مهدیشهر، مهدی سلطانی‌فر صبح امروز  در آیین عیدانه دانشگاه آزاد اسلامی مهدیشهر با حضور اعضای هیئت‌رئیسه، کارکنان و اعضای هیئت‌علمی این دانشگاه در کنار حرم مطهر لاله خوش‌نام زهرایی اظهار کرد: توجه به توان و دانش بومی از معیارهای تحقق شعار سال 98 است.


وی در نخستین دیدار سال جدید خود با کارکنان و اعضای هیئت‌علمی با تبریک سال جدید اظهار کرد: سال 97 با همه فرازوفرود‌ها، رنج‌ها و کاستی‌ها، مقاومت‌ها و پیروزی‌ها سپری و سال جدید با پیوند زیبای میلاد خجسته حضرت امیرالمؤمنین امام علی(ع) آغاز شد که آن را به فال نیک گرفته و امید است سالی همراه بانشاط اجتماعی و اقتصادی پویا در پیش رو داشته باشیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با نام رونق تولید، سال جدید را فرصتی برای برنامه‌ریزی و تلاش و پویایی در فضای دانشگاه قلمداد کرد و توضیح داد: نگاهی به عملکرد سال گذشته و بازخوانی تجربیات به‌دست‌آمده با توجه به جنگ تمام‌عیار اقتصادی پیش رو می‌تواند ما را در مسیر تحول قرار داده؛ به‌طوری‌که از فرصت‌ها استفاده بیشتری برده و با بهره‌گیری از سرمایه‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی زمینه بهبود رشد اقتصادی و رونق تولید را مهیا کنیم.


نخستین روز مهدیشهر

عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، توجه به ظرفیت و توان علمی داخلی و دانش‌بومی را ازجمله معیارهای دانشگاه برای تحقق شعار سال دانست و متذکر شد: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز علمی و تحقیقاتی و پایان‌نامه‌های مسئله‌محور از عوامل لازم تقویت و توسعه فضای اشتغال و کارآفرینی کشور است و ارتباط سازنده دانشگاه و صنعت با هدف استفاده حداکثری از توان طرفین موجب رونق اقتصادی در کشور و در نهایت تحقق شعار سال یعنی رونق تولید می‌شود.


سلطانی‌فر با اظهار تأسف از حوادث جوی ایجاد شده در برخی مناطق کشور که موجب مجروحیت، ویرانی و خسارت جمعی از هم‌وطنان شده، عنوان کرد: با توجه به مسئولیت اجتماعی تمام دستگاه‌ها، دانشگاه آزاد اسلامی نمی‌تواند از مسئولیت اجتماعی خود نسبت به شهروندان غافل بوده و با درک این موضوع و بسیج امکانات موجود در کنار هموطنان خواهد بود و نیز با درک مشکلات پیش‌آمده هموطنان درگیر با خسارت‌های حاصل از سیل با ابراز همدردی با آنان و توجه به فرمایش‌های مقام معظم رهبری بر لزوم کمک‌های مردمی برای جبران خسارت‌ها در مناطق سیل‌زده و پیشنهاد جمعی از کارکنان و اساتید دانشگاه، بخشی از حقوق فروردین‌ماه کارکنان و اعضای هیئت‌علمی واحد برای کمک به سیل‌زدگان اختصاص داده می‌شود.


وی با قدردانی از عملکرد مطلوب همه کارکنان و اعضای هیئت‌علمی در سال گذشته از تلاش‌های آن دسته از کارکنانی که در ایام تعطیلات نوروزی در امور اداری، عمرانی و حفاظت فیزیکی انجام‌وظیفه کرده‌اند، تشکر و ابراز امیدواری کرد که سال نو، سالی توأم با موفقیت و شادکامی برای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی باشد.


به گزارش آنا، تجدید دیدار همکاران، پذیرایی و قرائت فاتحه بر مزار لاله خوش‌نام زهرایی این دانشگاه از دیگر بخش‌های این برنامه صمیمی و پرشور بود.


انتهای پیام/4078/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته