دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1398 - 17:18
مدیرکل فرودگاه کرمانشاه:

فرودگاه کرمانشاه با وقوع سیل هیچ آسیبی ندید

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه، اقدامات انجام شده برای جلوگیری از بروز خسارت در اثر بارش‌ها در این فرودگاه را تشریح کرد و گفت: با تلاش نیروها فرودگاه آسیبی ندید.
کد خبر : 371286
48939.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، مجتبی بیاتی در جلسه بررسی میزان خسارت وارد شده در کرمانشاه بر اثر وقوع سیل درباره اقدامات انجام شده برای مقابله با بارش‌های اخیر در فرودگاه کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به اطلاعیه هوانوردی و اخطاریه‌های سازمان هواشناسی که پیش از شروع بارش‌ها منتشر شد و با توجه به بارش‌های سیل‌آسایی که رخ داد از دو روز قبل از شروع بارش‌ها با معاونان و رؤسای ادارات، فرماندهان پلیس و سپاه، شرکت‌های هواپیمایی و واحدهای سوختگیری جلساتی برگزار شد.


وی افزود: در این جلسات برای تک‌تک حاضران وظیفه تعیین شد که پاشنه آشیل‌های بخش خود به‌ویژه در ایرساید و دستگاه‌های کمک ناوبری تعیین کنند. در این مدت کارهای خوبی انجام شد و از آن جایی که احساس می‌شد ممکن است دستگاه‌های کمک ناوبری آسیب ببینند با کیسه‌های شن از آنها محافظت شد.


مدیرکل فرودگاه کرمانشاه اضافه کرد: مسیرهایی که امکان آب‌گرفتگی داشت، باز و پنج دستگاه بیل مکانیکی، لودر و گریدر با پنج راننده آماده شد. با شدت بارندگی مرخصی همکاران لغو و معاونان، رؤسای ادارات و کارکنان در فرودگاه حضور داشتند و در آماده‌باش به سر می‌بردند.


بیاتی درباره پاک‌سازی سریع محوطه اطراف ترمینال پروازهای خارجی از آب‌گرفتگی گفت: اطراف ترمینال خارجی هم که بنا بود پرواز اسپارتا در آن انجام شود، ساعت پنج صبح از آب پاک و منطقه برای عملیات آماده شد.


وی یادآور شد: با تلاش نیروهای امدادی از ورود آب به داخل فرودگاه کرمانشاه جلوگیری شد و پروازها نیز مجدداً برقرار شد.


انتهای پیام/4078/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته