دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 فروردين 1398 - 14:20
امیرآبادی فراهانی:

هنگام بحران نباید به قشم و بازدید پروژه‌های ملی رفت!

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: به آقای رئیس‌جمهور خوب مشورت دهند که هنگام بحران به قشم و برای بازدید پروژه‌های ملی نروند.
کد خبر : 370430

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، احمد امیرآبادی‌فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات رئیس‌جمهور برای امدادرسانی سپاه در مناطق سیل‌زده گلستان مطلبی را در صفحه مجازی خودش نوشت.


وی خطاب به آشنا نوشت: «آقای دکتر شما هم مشاور خوبی باشید و به آقای رئیس‌جمهور خوب مشورت بدهید که هنگام بحران به قشم و برای بازدید پروژه‌های ملی نروند!»


نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: «در سخنرانی خود نیروهای مسلح را مورد نوازش قرار ندهند؛ رقومی سطح اختلاف جزیره قشم  با خلیج‌فارس و آق‌قلا و با دریایی خزر نوروزی ببینید.»



حسن روحانی، رئیس‌جمهور در بازدید از مناطق سیلابی استان خوزستان صحبت‌های را به میان آورد که شائبه‌هایی را ایجاد کرد.


روحانی در جلسه ستاد مدیریت بحران استان خوزستان، گفت که باید آدم خودش در صحنه حاضر شود؛ اما گزارش برای رئیس‌جمهور هیچ فایده‌ای ندارد.


رئیس‌جمهور به این موضوع هم اشاره می‌کند که ذهنش این بود که چرا آب از آق‌قلا خارج نمی‌شود. او در این جلسه می‌گوید که گرگان‌رود باید حرکت کند تا آب از شهر خارج شود. وی شکافتن جاده یا ریل راه‌آهن را بی‌تأثیر دانسته و به این نکته اشاره می‌کند که آب از یک مسیر به مسیر دیگر می‌رود.


این صحبت‌های روحانی واکنش منفی فضای مجازی را در پی داشته است. در رابطه به همین موضوع امام جمعه اهل‌سنت آق‌قلا گفته که اگر استانداری ۴۸ ساعت زودتر از سپاه برای تخریب بخشی از جاده و ریل راه‌آهن اقدام کرده بود این میزان سیلاب در شهر جمع نمی‌شد.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته