دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 فروردين 1398 - 15:58
نقوی‌حسینی در گفتگو با آنا:

آقای رئیس‌جمهور وجدانتان چگونه قبول کرد درمیان سیل‌زدگان نباشید؟!

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: سفر نوروزی روحانی به قشم قابل هضم نیست و باید از او پرسید آیا وجدانتان قبول کرد که در میان مردم سیل‌زده نباشید؟!
کد خبر : 369776

 سیدحسین نقوی‌حسینی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره عدم حضور رئیس‌جمهور در کنار سیل‌زدگان استان‌های گلستان و مازندران، گفت: در شرایط وقوع سیل و حوادث غیرمترقبه، مدیریت بحران حرف نخست را می‌زند و دولت و وزارت کشور مسئول مستقیم مدیریت این حوادث هستند.


وی ادامه داد: اقدامات چندروز گذشته دولت نشان می‌دهد که مدیریت بحران توسط دولت با مشکلاتی مواجه است که نتوانسته مسائل را مدیریت کند.


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جای تعجب دارد که استاندار گلستان بعد از جاری شدن سیل مرخصی یک‌ماهه می‌گیرد در صورتی‌ که استاندار، رئیس کمیته بحران استان است.


نقوی‌حسینی با اشاره به حضور بسیج، سپاه و ارتش در مناطق سیل‌زده، گفت:‌ حضور نهادهای نظامی در حل برخی از مشکلات بسیار تأثیرگذار بود، اما مدیریت بحران به‌دلیل ناتوانی نمره صفر گرفت.


وی به عدم حضور رئیس‌جمهور در میان سیل‌زدگان و حضور او در قشم اشاره کرد و گفت: همه مردم از رئیس‌جمهور به‌عنوان رئیس‌دولت انتظار دارند که در مواقع وقوع حوادث غیرمترقبه در میان آن‌ها حضور داشته باشد و مرهمی بر زخم‌های آن‌ها شود و اینکه بتواند در مدیریت بحران نقش اصلی را ایفا کند.


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سفر نوروزی رئیس‌جمهور به قشم در صورتی‌ که مردم عزیزمان در استان‌های گلستان و مازندران درگیر سیل هستند، توجیه‌نشدنی و غیرقابل قبول است.


نقوی‌حسینی در پایان تصریح کرد: پذیرش اینکه در چنین شرایطی آقای روحانی به سفر نوروزی می‌روند اصلاً قابل هضم نیست و اینکه باید از ایشان پرسید آیا وجدانتان قبول کرد که در میان مردم سیل‌زده نباشید؟!


انتهای پیام/4079/پ




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته