دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1394 - 14:03

۱۰ هزار روستای کشور تا پایان سال ۹۶ به شبکه گاز متصل می‌شوند

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: ۱۰ هزار روستای کشور تا پایان سال ۹۶ به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد.
کد خبر : 36834

به گزارش گروه اقتصادی آنا و به نقل از سایت شرکت ملی گاز ایران، حمیدرضا عراقی در آیین بهره‌برداری از طرح‌های گازرسانی به شهرهای دهلران، آبدانان، موسیان، مورموری و سرابباغ در استان ایلام اظهار کرد: سه هزار روستا نیز تا پایان امسال از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.


وی افزود: شرکت ملی گاز ایران اتصال سه هزار روستا را در سال ۹۵ برنامه ریزی کرده و 3 هزار روستای دیگر نیز در سال ۹۶ به شبکه سراسری گاز متصل می‌شوند.


معاون وزیر نفت یادآور شد: میلیارد‌ها دلار درآمد نفتی در دولت‌های نهم و دهم نصیب کشور شد که متاسفانه به دلیل بی‌برنامگی استفاده مفیدی از این منبع عظیم درآمدی نشد و بخش قابل توجهی از این دلار‌ها صرف واردات کالاهای غیر ضرور شد.


عراقی تاکید کرد: خوشبختانه با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید توجه به تکمیل زیرساخت‌ها در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته و با کار کار‌شناسی طرح‌های بسیار خوبی شروع شده که امید را در دل مردم زنده کرده است.


وی ابراز امیدواری کرد با بهره برداری از طرح‌های در دست اجرا به ویژه در حوزه نفت و گاز شاهد رونق تولید و اشتغال در کشور باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته