دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 اسفند 1397 - 16:35
رستمی مطرح کرد:

پیشرفت علمی کشور با تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب گفت: بیانیه گام دوم انقلاب از افکار ارزشمند مقام معظم رهبری برای پیشرفت و توسعه کشور به‌خصوص در زمینه‌های علمی است.
کد خبر : 367928
IMG_20190314_120431_907.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از میاندوآب، مراسم تبیین برنامه‌های گام دوم انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، استادان، کارکنان و دانشجویان از سوی معاونت فرهنگی دانشجویی و بسیج دانشجویی در محل دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در این مراسم با تبریک فرارسیدن سال جدید و حلول ماه رحمت و پرخیر و برکت رجب اظهار کرد: اهداف گام دوم انقلاب بسیار مهم و ارزشمندتر از اهداف و ایده‌های گام نخست انقلاب است و دانشگاهیان باید در راستای تبیین فرمان‌ها و اسناد راهبردی مقام معظم رهبری و برای حل بحرا‌ن‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بیش از پیش تلاش کنند.


رامین رستمی افزود: جمهوری اسلامی از لحاظ محتوای دینی و اسلامی در جهان دارای تمدنی بسیار غنی و پرمحتواست و بیانیه گام دوم انقلاب برگرفته از افکار ارزشمند مقام معظم رهبری در زمینه‌های علمی و عملی برای پیشرفت و توسعه کشور بوده و موضوعاتی مانند معنویت و اخلاق، معیشت مردم، علم و پژوهش، اقتصاد، مبارزه با فساد، دین‌مداری و عدالت در انجام وظایف در حوزه‌های مختلف کشور از مهم‌ترین محورهای بیانیه است.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این مراسم با گرامیداشت سالروز شهادت سردار مهدی باکری و بیان اهداف شهدای انقلاب و نقش منویات مقام معظم رهبری در حرکت دوم انقلاب بیان کرد: دشمنان نظام و انقلاب برای سیاه‌نمایی و سرپوش گذاشتن به آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب و برجسته‌سازی مشکلات کشور، جنگ ترکیبی علیه نظام و ملت بزرگ ایران اسلامی به راه انداخته‌اند تا مانع پیشرفت و توسعه کشور در تمام زمینه‌ها به‌خصوص علم هسته‌ای و فناوری شوند.


سرهنگ جواد مولودی افزود: در 40 سال نخست انقلاب اسلامی، جوانان به عنوان قوه محرکه کشور با تمام فرازوفرودهایی که انقلاب داشت در میدان نبرد ایفای نقش کردند و امروز جوانان نسل دوم و سوم انقلاب باید در گام دوم انقلاب به‌عنوان طلایه‌داران عرصه علم و فناوری و ناجیان اقتصاد، آینده نظام و کشور را روشن‌تر و از گزند و آسیب‌های دشمنان داخلی و خارجی حفظ کنند.


وی، فشار اقتصادی، ایجاد جنگ روانی، برجسته‌سازی مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور در سطح جهان و دامن‌زدن به ایجاد تفرقه بین قومیت‌ها و مذاهب کشور، تقویت منافقین داخلی و گمراه ساختن افراد ساده‌لوح را از مهم‌ترین برنامه‌های دشمن در مقابله با اهداف و دستاوردهای بلند نظام جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب عنوان کرد.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته