دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 اسفند 1397 - 14:59
معاون وزارت آموزش و پرورش:

مدرسه‌محوری رویکرد آموزش و پرورش در سال آینده است

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال ۹۸ رویکردی مبتنی بر حرکت به سمت مدرسه را خواهیم داشت و فعالیت‌های مدرسه‌محور را دنبال می‌کنیم.
کد خبر : 367877

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، علیرضا کاظمی ظهر امروز در حاشیه برگزاری گردهمایی مشترک معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، گفت: در سال ۹۸ رویکردی مبتنی بر حرکت به سمت مدرسه را خواهیم داشت و فعالیت‌های مدرسه‌محور را بر اساس سیاست‌های وزیر آموزش و پرورش دنبال می‌‌کنیم.


معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش  افزود: سعی کرده‌ایم فعالیت‌های تربیتی را به دل مدرسه ببریم و آن را به مدارس واگذار کنیم و در حوزه ستادی هم بر سیاست‌گذاری برای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز تمرکز خواهیم کرد.


وی به بیانیه گام دوم انقلاب در فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این موضوع از مهم‌ترین رویکردهای ماست، همچنین اداره مراقبت از آسیب‌های اجتماعی به بخش مشاوره معاونت منتقل شده است که برنامه‌های این موضوع نیز در دستور کار خواهد بود و طرح نماد با قوت بیشتری جلو خواهد رفت.


کاظمی گفت: امیدواریم  با هم‌افزایی که در این بخش صورت خواهد گرفت شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و حرکت‌های عالمانه‌تری در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سطح آموزش و پرورش باشیم.


انتهای پیام/۴۰۸۷/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته