دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مهر 1396 - 13:59
وزیر آموزش و پرورش:

آموزش‌ها در مدارس از حافظه محوری به سمت مهارت‌آموزی تغییر مسیر می‌دهد

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد، آموزش‌ها از حافظه محوری به سمت مهارت‌آموزی تغییر مسیر دهند تا دانش آموزان مهارت زندگی‌کردن را در مدرسه بیاموزند.
کد خبر : 214918

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، پیش از ظهر امروز سیدمحمد بطحایی در حاشیه آیین بازگشایی مدارس که با حضور رئیس جمهوری برگزار شد، در جمع معلمان هنرستان دخترانه شهید مدرس منطقه 5 تهران، اظهار کرد: بسیار امیدوارم با اهتمامی که در دولت دوازدهم وجود دارد، بتوانیم بیش از پیش مسائل و مشکلات آموزش و پرورش را حل و فصل کنیم.


وی با اشاره به سخنان رئیس جمهوری در آیین بازگشایی مدارس، تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد، آموزش‌ها از حافظه محوری به سمت مهارت آموزی تغییر مسیر دهد تا دانش آموزان مهارت زندگی کردن را در مدرسه بیاموزند.


بطحایی با یادآوری تاکید رئیس جمهوری بر آموزش مهارت‌ها، خاطرنشان کرد: امیدوارم در دولت دوازدهم بتوانیم بیش از پیش آموزش و پرورش را کاربردی کنیم.


وی ادامه داد: شاهد کسب رتبه‌های خوبی از سوی برخی دانش آموزان در رقابت‌های گوناگون از جمله کنکور هستیم، اما همین دانش آموزان ممکن است در حل مشکلات و سامان دهی زندگی خود چنانکه باید توانا نباشند.


وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: تحول در آموزش و پرورش باید با سرعت بیشتری انجام شود و بخش فنی‌و حرفه‌ای و کاردانش باید با اهمیت بیشتری دنبال شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته