دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 اسفند 1397 - 17:12
معاون استاندار هرمزگان:

زنان هرمزگانی در تمام عرصه‌ها خوش درخشیده‌اند

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: درخشش بانوان هرمزگانی در عرصه‌های مختلف بی‌نظیر بوده است.
کد خبر : 366147
IMG-20180918-WA0002_23999_29371.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری هرمزگان، نازنین شیبانی تذرجی در جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن ویژه بانوان اهالی رسانه استان هرمزگان عنوان کرد: در دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به توانمندی زنان در عرصه‌های مختلف مدیریتی شده و این در ایجاد انگیزه و امیدبخشی در بانوان بسیار موثر و حائز اهمیت است.


وی اظهار کرد: زنان کارآفرین، نخبگان، قهرمانان ورزشی و فعالان در حوزه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در استان باید حضور پررنگ‌تری در رسانه‌های هرمزگان داشته باشد که متأسفانه جای آنان در تیتر رسانه‌های استان کمرنگ است.


سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با بیان اینکه امسال زنان هرمزگانی در عرصه‌های مختلف خوش درخشیدند، گفت: درخشش بانوان هرمزگانی در عرصه‌های مانند ورزش، فرهنگ و هنر، اقتصادی، کارآفرینی، پست‌های مدیریتی و ... در عرصه ملی و حتی بین‌المللی بی‌نظیر بوده و این نشان از توانمندی بانوان این استان است.


شیبانی تذرجی با بیان اینکه بانوان اهالی رسانه استان باید مطالبه‌گر حوزه زنان در استان باشند، بیان کرد: تا امروز رسانه‌های استان آنطور که باید مطالبات زنان در پست‌های اجرایی و مدیریتی را منعکس نکرده‌اند، بنابراین بیشتر پرداختن به موضوعات اینچنینی موجب دلگرمی و ایجاد انگیزه در بانوان استان می‌شود.


مدیرکل بانوان و خانواده استانداری هرمزگان تأکید کرد: رسانه‌ها می‌توانند با انعکاس شایسته موفقیت بانوان هرمزگانی در عرصه‌های مختلف، علاوه‌بر ایجاد انگیزه در زنان این استان موجب تقویت روحیه بانوان فعال هرمزگان نیز بشوند.


وی خاطرنشان کرد: بانوان اهالی رسانه هرمزگان و حتی شهرستان‌های این استان می‌توانند با ورود به حوزه‌های فعالیت زنان در جامعه، نقش و عملکرد آنها را پررنگ‌تر نشان دهند و اینگونه از زنان هرمزگانی در هر عرصه‌ای حمایت کنند و نقش مؤثری در شکوفایی بانوان در عرصه‌های مختلف داشته باشند.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته