دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 دی 1397 - 15:34
معاون استاندار هرمزگان:

افراد بومی در صنایع هرمزگان به‌کارگرفته شوند

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان گفت: باید اولویت به‌کارگیری نیروهای انسانی در صنایع با افراد بومی و ماندگار استان باشد.
کد خبر : 352535
ةرمزگان1.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از روابط عمومی استانداری هرمزگان، احمد نفیسی در نشست کمیسیون کارگری استان هرمزگان با تشکر از تلاش فعالان حوزه اقتصاد بیان کرد: طبق قانون اساسی هر ایرانی حق دارد در هر جای کشور ساکن شود و هر شغلی را انتخاب کند؛ بنابراین برای ما همه، بومی و غیربومی از حقوق برابر برخوردار هستند ولی به دلیل شرایط خاص مملکت، سیاست ترجیحی استفاده از نیروهای ماندگار و بومی در استان پیگیری می‌شود و باید عدل و انصاف و نسبت معقول و منطقی در این مسئله رعایت شود، همچنین مسئله تولید و حفاظت از آن بر هرچیزی ترجیح دارد.


وی افزود: شرکت‌های صنعتی باید کارگران فعلی خود را حفظ و حق و حقوق آنها را به موقع پرداخت کنند.


مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان تصریح کرد: در شرایط ویژه امروز که آمریکا به طور صریح در جهت تشدید تحریم‌های قبلی و جدید خود با ما اعلام مقابله می‌کند، این قبیل مسائل بیانگر آن است که این کشور هنوز خوی تجاوزگرانه دارد.


نفیسی با بیان اینکه دولت آمریکا فعالیت‌های خود را از یک سو در جهت ایجاد مضیقه برای ما و از سوی دیگر سازماندهی در جهت ایجاد نارضایتی‌های عمومی بین فعالان اقتصادی در دستور کار قرار داده است، یادآور شد: این کشور از موضعی به ظاهر خیرخواهانه درصدد ایجاد شکاف بین دولت و مردم برآمده در حالی که محرک اصلی همه نارضایتی‌ها خود آمریکاست. 


به گفته وی، امیدواریم با همکاری همه دلسوزان نظام افزون بر عبور از این گردنه، روز به روز در راستای تقویت موضع دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس نظام گام برداریم.


نفیسی ادامه داد: در شرایط حساس کنونی، کمیسیون‌های کارگری شهرستان‌های استان باید با تشکیل جلسات مداوم، مسائل و مشکلات را رصد و مهار کرده و در جایی که برای حل معضلات کارگری نیاز به ورود کمیسیون کارگری باشد، آن را به ما منعکس کنند.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته