دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1398 - 11:12
در جلسه فرمانداری رودان؛

مسئولان کمیته‌های 10گانه ستاد انتخابات شهرستان رودان تعیین شدند

جلسه هماهنگی ستاد انتخابات شهرستان رودان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار رودان برگزار شد و مسئولان کمیته‌ها 10گانه ستاد انتخابات تعیین شدند.
کد خبر : 380152
رودان.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از فرمانداری رودان، در نخستین جلسه هماهنگی ستاد انتخابات شهرستان رودان مسئولان کمیته‌های 10گانه ستاد انتخابات تعیین و وظایف هر یک آنها نیز تشریح شد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار رودان در این جلسه با تأکید بر اهمیت بحث انتخابات در کشور گفت: در انتخابات گذشته بیش از ۸۸ درصد از مردم شهرستان رودان در انتخابات مشارکت داشته‌اند.


کوروش نیک‌طبع افزود: مشارکت بالای مردم در انتخابات نشان‌دهنده این است که آنان پشتوانه محکم نظام و انقلاب اسلامی هستند.


وی در ادامه با تشریح ارکان انتخابات در شهرستان رودان بیان کرد: ستاد انتخابات در شهرستان از مجموعه کارکنان و کارشناسان فرمانداری تعیین و حرکت انتخابات نیز از آن آغاز خواهد شد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار رودان با توجه به کمیته‌های 10گانه انتخابات اضافه کرد: وظایف و نحوه عملکرد کمیته‌ها مشخص‌شده است.


نیک‌طبع تصریح کرد: کمیته‌ها از اکنون برای پیش برد اهداف انتخابات به بهترین نحو ممکن برنامه‌ریزی داشته باشند.


وی خاطرنشان کرد: کمیته‌ها کارشناسانه و با‌ دقت تمام تحرک‌ها و امورات انتخاباتی را به جلو ببرند.


در همین رابطه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار رودان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا اظهار کرد: روز سه‌شنبه با همکاران در دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان شهرستان رودان جلسه‌ای در مورد انتخابات داشتیم و نقاط قوت و ضعف مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار گرفت.


نیک‌طبع افزود: در این جلسه نماینده‌ از اداره‌های آموزش و پروش، اوقاف، مخابرات و سایر نهادهایی که در برگزاری انتخابات همکاری می‌کنند حضور داشتند وظایف هرکدام از آنها تشریح و اشکالاتی که در انتخابات قبلی به وجود آمده بود بررسی شد.


وی خاطرنشان کرد: در شهرستان رودان بیش از 150 روستا وجود دارد و تمهیدات انتخاباتی برای این روستاها اندکی دشوار است، به همین دلیل تصمیم گرفتیم در اسرع وقت جلسه‌های انتخاباتی را برگزار کنیم تا تمام مسائل بررسی شود و با آمادگی کامل به استقبال انتخابات برویم.


انتهای پیام/4122/4117/


انتهای پیام/

برچسب ها: انقلاب اسلامی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته