دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 اسفند 1397 - 16:04
امام‌ رضایی‌ها منتظر باشند؛

برگزاری جشنواره ملی کرامت در خرداد 98

دبیر جشنواره ملی «کرامت» در حالی از برگزاری این جشنواره در خرداد 98 خبر داد که مهلت ارسال آثار را تا بیستم اردیبهشت سال آینده ذکر کرد.
کد خبر : 365175
pic-40637-1550078164.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمدمهدی محمدیان پیش از ظهر امروز در نشست خبری «جشنواره ملیکرامت» گفت: از سال 95 و با حضور حجت‌الاسلام رئیسی در منصب تولیت آستان قدس رضوی، بنیاد ملی کرامت فعالیت خود را در راستای محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی با تمرکز بر خانواده و معیشت آغاز کرد.


وی افزود: رویکرد بنیاد کرامت در مقوله محرومیت‌زدایی با تمام ارگان‌ها و سازمان‌هایی که در این حوزه فعالیت دارند همانند کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد برکت و دیگر نهادها متفاوت است و تلاش بر این است تا توانمندسازی محرومان را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهد.


دبیر جشنواره ملی کرامت حوزه فعالیت این بنیاد را در 6 مبحث خانواده، بانوان، تربیت و آموزش، کارآفرینی، بهداشت و درمان و اطعام و معیشت عنوان کرد و گفت: برای هرکدام از این حوزه‌ها کارگروه‌هایی تشکیل شده و با دیگر تشکل‌های خیریه‌ای در سراسر کشور همکاری و مشارکت داریم.


محمدیان در خصوص فعالیت‌های این بنیاد در بخش‌های فوق گفت: در بخش خانواده رویکرد ما تسهیل ازدواج، تأمین جهیزیه، کمک به خدمات ازدواج، آموزش و مشاوره است و در بخش تربیت و آموزش هم حمایت از جوانان و نوجوانان مناطق محروم را دنبال می‌کنیم.


وی با اشاره به فعالیت در بخش بهداشت و سلامت افزود: تمرکز بنیاد ملی کرامت در این حوزه بیشتر از درمان محرومان بر روی پیشگیری است چه از نظر روحی و چه از نظر جسمی؛ ضمن آنکه در حوزه کارآفرینی و معیشت هم اقدامات ما توانمندسازی محرومان است.


دبیر جشنواره ملی کرامت، فعالیت این بنیاد در حوزه بانوان را در قالب تمام موارد ذکرشده عنوان کرد و گفت: مجموعه تمام فعالیت‌هایی که در 5 بخش قبلی انجام می‌دهیم را به صورت متمرکز در حوزه بانوان دنبال خواهیم کرد.


محمدیان با بیان اینکه جشنواره ملی کرامت در خرداد سال آینده و در جوار مضجع شریف رضوی برگزار می‌شود، قالب این جشنواره را در دو بخش تجربه‌های موفق و ایده عنوان کرد و گفت: این جشنواره فرصتی است تا تمام خیران و نیکوکاران و کسانی که دغدغه خدمت دارند به صورت شبکه‌ای به یکدیگر وصل شوند و هدایت‌شده به ارائه خدمات بپردازند.


وی در خاتمه اضافه کرد: افراد می‌توانند در سایت جشنواره به نشانی https://fest.bkr.ir تا ۲۰ اردیبهشت سال آینده ثبت نام کنند و آثار خود را در قالب ویدئوی سلفی در موضوعات 6 گانه اعلام‌شده ارسال کنند.


انتهای پیام/4076/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته