دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1395 - 13:48
مدیرعامل بنیاد امام رضا(ع) در نشست خبری:

ایجاد سبک زندگی دینی مبتنی بر آموزه‌های رضوی، از اهداف جشنواره امام رضا(ع)

مدیر عامل بنیاد امام‌ رضا(ع)، گفتمان‌سازی در حوزه فرهنگ و هنر برای ایجاد سبک زندگی دینی مبتنی بر آموزه‌های رضوی را از جمله اهداف جشنواره امام رضا(ع) دانست.
کد خبر : 81897

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سید جواد جعفری، مدیرعامل بنیاد امام‌ رضا(ع) در نشست خبری جشنواره امام‌ رضا(ع) گفت: «طرح فراگیر نهضت رضوی که به وسیله معاونت فرهنگی وزارت علوم پدید آمد یکی از ابتکارهای وزارت علوم بود.»


او افزود: «پس از 14 دوره از برگزاری جشنواره امام‌رضا(ع)، امروز شاهد ارتقای کمی و کیفی این جشنواره هستیم که بخش قابل‌توجهی از آن مرهون اصحاب رسانه است. فعالیت‌های فرهنگی این جشنواره به مناسبت دهه کرامت است و سه هدف عمده را دنبال می‌کند.»


جعفری به بیانات مقام معظم رهبری مبنی‌ بر اهمیت سبک زندگی دینی اشاره کرد و گفت: «گفتمان‌سازی در حوزه فرهنگ و هنر با هدف ترسیم سیره معارف و اندیشه‌های رضوی برای ایجاد سبک زندگی دینی مبتنی بر آموزه‌های رضوی یکی از اهداف مهم این جشنواره است.»


او افزود: «اگر فرهنگ رضوی در جامعه نشر داده شود مردم به آن عمل می‌کنند. دانشگاه‌ها بهترین محلی هستند که می‌توانند آموزه‌های مربوط به معارف و اندیشه‌های رضوی را نشر دهند. 2 دوره است که بخش قابل‌توجهی از این جشنواره به وسیله دانشگاه‌ها به عنوان یک رسالت مهم در نظر گرفته شده که به موجب آن آثار بسیار برجسته‌ای به وسیله دانشگاهیان تولید شده است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته