دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 اسفند 1397 - 13:53
مدیرعامل بنیاد کرامت امام رضا:

بهترین شیوه خدمت‌رسانی به محرومان توانمندسازی آنان است

مدیرعامل بنیاد کرامت امام رضا(ع) گفت: توانمندسازی محرومان روش بهتری از خدمت‌رسانی اجتماعی به شیوه معمول برای محرومیت‌زدایی از جامعه است.
کد خبر : 362300
7 (2).jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از بنیاد کرامت امام رضا(ع)، جلسه هم‌اندیشی رسانه‌‌ای با حضور مدیران ارشد خبرگزاری‌ها، رسانه‌های مکتوب و رسانه‌های مجازی در بنیاد کرامت امام رضا(ع) حول محور فعالیت‌های این بنیاد برگزار شد.


محسن منصوری در ابتدای این جلسه در مورد نحوه شکل‌گیری بنیاد کرامت امام رضا(ع) و رویکردهای آن با بیان این موضوع که فعالیت اصلی بنیاد عملاً از سال ۹۵ آغاز شده است، گفت: بنیاد کرامت امام رضا(ع) در ۶ حوزه تربیت و آموزش، کارآفرینی، بانوان، خانواده، اطعام و سلامت به فعالیت می‌پردازد.


مدیرعامل بنیاد کرامت امام رضا(ع) افزود: بنیاد کرامت همت بر احیای نهضت خدمت‌رسانی  به محرومان دارد و معتقد است توانمندسازی محرومان روش بهتری از خدمت‌رسانی اجتماعی به شیوه معمول برای محرومیت‌زدایی از جامعه است.


همچنین محمدمهدی محمدیان در مورد جشنواره ملی کرامت گفت: در این جشنواره خیرین، تشکل‌ها و گروه‌های جهادی با ارائه تجربه‌های موفق و ایده‌های نو در زمینه محرومیت‌زدایی شرکت خواهند کرد.


دبیر جشنواره ملی کرامت افزود: مزیت اصلی این جشنواره شبکه‌سازی خیرین کشور است و در نهایت ایده‌ها و تجربه‌های موفق در زمینه محرومیت‌زدایی به اشتراک گذاشته خواهد شد.


در ادامه مدیران رسانه‌ها نقطه نظرات خود در مورد اقدامات بنیاد کرامت در زمینه محرومیت‌زدایی را بیان‌ کرده و ابراز امیدواری کردند همکاری رسانه‌ها کمک به احیای نهضت خدمت‌رسانی به محرومین باشد.


انتهای پیام/4076/


انتهای پیام/

برچسب ها: کارآفرینی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته