دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 اسفند 1397 - 13:34
قدرتیان:

دیدار با خانواده شهدا بسیار روحیه‌بخش است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان، دیدار با خانواده شهدا را روحیه‌بخش دانست و ادامه داد: این دیدارها به ما روحیه خاصی می‌دهد که و‌صف‌شدنی نیست.
کد خبر : 362570
WhatsApp Image 2019-02-20 at 14.47.00.jpeg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تنگستان، محمود قدرتیان صیح امروز در دیدار با مادر شهید حسن قدرتیان اظهار کرد: اگر ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا و رزمندگان نبود، ما امروز نمی‌توانستیم در آسایش و امنیت زندگی کنیم.


وی افزود: خطى که قیام امام‌حسین (ع) و یارانش به‌ وجود آوردند و آن رستاخیز عظیم دنیا نام نهاده شده؛ همچنان در برابر کفر و ظلم یزیدیان و در هر عصر و زمان در ستیز است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان، دیدار با خانواده شهدا و به ویژه پدران و مادران شهیدان والامقام را روحیه‌بخش دانست و ادامه داد: این دیدارها به ما روحیه خاصی می‌دهد که و‌صف‌شدنی نیست.


قدرتیان اظهار امیدواری کرد که در مسیر خدمت به مردم دعای خیر خانواده شهدا همراه مسئولان باشد.


به گزارش آنا؛ شهيد «حسن قدرتيان در تاريخ 8 آبان سال 1337 ه.ش در خانواده‌ای پاک و به تمام معنی مذهبی پا به عرصه وجود گذاشت. او در تمام تظاهرات و راهپيمايی‌هایی كه عليه طاغوت ستم‌شاهی برگزار می‌شد، فعالانه شركت داشت. با اينکه متولدين سال 1337 ه.ش را از خدمت سربازی معاف كرده بودند، شهيد حسن قدرتيان داوطلبانه خواستار خدمت مقدس سربازی شد و سرانجام در حين انجام مأموريت خطيرش بود كه در منطقه جزيره «مجنون» در تاريخ 67/4/4 جاويدالأثر شد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته