دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 تير 1396 - 09:42
در دیدار مسئولان واحد کرج عنوان شد

درخواست مادر شهید مدافع حرم از جوانان

جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با خانواده شهید دانشجوی مدافع حرم (شهید علیرضا قبادی) دیدار و از مادر شهید دلجویی کردند.
کد خبر : 196042

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علیرضا رحیمی معاون دانشجویی و فرهنگی واحد کرج، دکتر امیر محمودی سرپرست معاونت دانشگاه در امور سما و جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی کرج و آموزشکده سما با حضور در منزل شهید مدافع حرم علیرضا قبادی دانشجوی ممتاز آموزشکده سما کرج با خانواده آن شهید والامقام ملاقات کرده و به مقام شامخ شهید قبادی و خانواده اش ادای احترام کردند.


مادر شهید علیرضا قبادی در این دیدار با برشمردن برخی از سجایای اخلاقی فرزند خویش از آرمان ها و اهداف والای این شهید گرانقدر در دفاع از ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی سخن گفت.


این مادر شهید در حالی که در دلتنگی فرزند برومندش می گریست از شجاعت، احساس مسئولیت و تعهد وی در قبال اطرافیان یاد کرد و از جوانان خواست که نگذارند آرمان های این عزیزان فراموش شود و همیشه پشت سر مقام معظم رهبری و در خط ولایت فقیه حرکت کنند.


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج نیز با دلجویی از خانواده این شهید والامقام از شهدای مدافع حرم به عنوان اسطوره های شجاعت و تعهد یاد کرد و گفت: عمل این شهیدان قابل وصف و جبران نیست و همین تکرار نشدنی بودن آنهاست که یاد آنان را تا همیشه ماندگار می کند.


رحیمی تاکید کرد: جوانان بویژه دانشجویان به این شهدا به عنوان الگو نگاه می کنند و ادامه راه آنان را وظیفه شرعی و دینی خود می دانند.


در این دیدار پیام‌های تسلیت دکتر نوریان سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر میرزا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز قرائت و به مادر بزرگوار شهید قبادی تسلیم شد.


به گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج تاکنون دو دانشجوی خود را به عنوان شهید مدافع حرم به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) و انقلاب اسلامی ایران تقدیم کرده است.


پیکر پاک شهید علیرضا قبادی خرداد امسال در میان حزن و اندوه جمع کثیری از مردم شهید پرور کرج، هم کلاسی ها و جمعی از دانشگاهیان استان البرز تشییع و به خاک سپرده شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته