دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 اسفند 1396 - 13:25
همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه (س) صورت گرفت؛

دیدار دانشگاهیان واحد لاهیجان با مادر شهید جمال اصلانی

دکتر سیروس بیدریغ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان همراه رئیس بنیاد شهید و جمعی از استادان و کارکنان دانشگاه با مادر بزرگوار شهید جمال اصلانی تفرشی دیدار کرد.
کد خبر : 265924

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، بیدریغ در این دیدار که مقارن با ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر برگزار شد با تبریک ایام ولادت حضرت زهرا (س)و روز مادر اظهار کرد: حضور جمع در اینجا برای احترام به مادران شهید است و دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از برکات انقلاب اسلامی خود را موظف به احترام به فرهنگ ایثار و شهادت می داند و همه سعی خود را برای رسیدن به آرمان های انقلاب که شهدا به خاطر آن جان گهربار خود را از دست داده اند، می داند.


مادر شهید اصلانی با ابراز خوشحالی از حضور دانشگاهیان در منزل شهید بیان کرد: در طول 20 سال حیات شهید بزرگوار، کوچکترین بی احترامی از شهید ندیده ام، پسرم تماما عشق و محبت بود. همواره در همه لحظه های زندگی احساس می کنم که جمال با من است و هروقت که دلم برای فرزند شهیدم تنگ می شود، پسرم به خواب بنده می آید.


وی با اظهار اینکه داغ از دست دادن جوان بسیار سخت است ادامه داد: امیدوارم شما دانشگاهیان راه شهدا را ادامه دهید و از ارزشهای انقلاب و اسلام دفاع کنید.


شهید جمال اصلانی 20آبان ماه 1342 در شهر اهواز چشم به جهان گشود، شهید بزرگوار در شهر لاهیجان بزرگ شد. ایشان در 6 آبان 1362 در عملیات والفجر 4 در منطقه دهلران به شهادت رسید. شهید بزرگوار طبق وصیت در شهر اهواز در خاک آرامیده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته