دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 اسفند 1397 - 12:43
رئیس دانشگاه آزاد مازندران:

مدارس سما به دیدگاه تجاری آلوده نشوند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران گفت: مدارس سما نباید اسیر دیدگاه تجاری شوند و ارائه خدمات مطلوب به مخاطبان ضروری است.
کد خبر : 362259

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بابل، حسین منصوریان صبح امروز در جلسه شورای معاونان سما دانشگاه آزاد اسلامی مازندران که در بابل برگزار شد، اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و به‌کارگیری نیرو‌های مختصص و نداشتن نگاه تجاری در مدارس سما یک اصل است.


وی افزود:  یکی از مهم‌ترین فلسفه وجودی و اهداف تأسیس مدارس سما در واحدهای دانشگاهی احترام گذاشتن به نهادهای اجتماعی و تعلیم و تربیت جوانان و نوجوانان جامعه است. 


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، حضور معاونان سما در مدارس را ضروری خواند و ادامه داد: استمرار حضور معاونان در مدارس سما و ارتباط با دانش‌آموزان و خانواده‌ها موجب پویایی و تعالی مدارس سما می‌شود.


منصوریان تأکید کرد: باید مسئولان سما در استان مازندران هر‌ آنچه در توان دارند برای جذب دانشجو و دانش‌آموز همراه با  خلاقیت و مدیریت کار‌آمدی به کار بگیرند.


وی، ارتقای سطح علمی و فرهنگی و ارائه خدمات مناسب و رفتار مناسب  را کاری مهم و ضروری دانست و اضافه کرد: ایجاد فضای آرام همراه با نشاط  آموزشی و فرهنگی برای دانشجویان و دانش‌آموزان مدارس سما اولویت کاری معاونان، استان و معلمان سما قرار گیرد.


دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی مازندران افزود: رعایت حفظ، شأن و جایگاه استادان و معلمان از اهمیت بسزایی در پیشبرد اهداف سازمان سما دارد و همه باید در معرفی و تبیین  آموزشکده مدارس سما تلاش کنند.


منصوریان تصریح کرد:  تکریم با ارباب رجوع و به‌کارگیری نیرو‌های مختصص یک اصل است، مدارس سما را به عنوان مکانی برای تجارت نگاه نکنید و ارائه خدمات مطلوب به مخاطبان لازم است.


انتهای پیام/4078/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب