دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1397 - 13:20
منظری‌توکلی:

استان مازندران، مهد شیعه و خاستگاه حکومت علوی است

رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی، استان مازندران را مهد تمدن اسلامی، مهد شیعه، خاستگاه حکومت علوی و عدالت خواهی در طول تاریخ معرفی کرد.
کد خبر : 342373
IMG_20181208_114945_472.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قائم‌شهر؛ علیرضا منظری‌توکلی صبح امروز در حاشیه بازدید از مدارس سما قائم‌شهر با حضور در جمع دانش‌آموزان، استان مازندران را مهد تمدن اسلامی، مهد شیعه، خاستگاه حکومت علوی و عدالت‌خواهی در طول تاریخ معرفی‌کرد.


وی با بیان اینکه استان مازندران یک استان اسوه و الگو است، گفت: این استان توانسته قهرمانان زیادی را در رشته‌های مختلف تربیت و به میادین بزرگ ورزشی اعزام کند و اندیشمندان فاضل و علمای بزرگی در این استان حضور دارند.


رئیس سازمان سما خطاب به دانش آموزان گفت: امیدوارم در کنار درس به دنبال علاقه‌مندی‌های خود بروید و در هر موقعیتی که قرار گرفتید وظیفه‌ای که بر عهده شما قرار گرفت به‌خوبی انجام دهید.


منظری‌توکلی با بیان فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص جوانان خوب درس خواندن، تذهیت اخلاق و ورزش را سه ویژگی بارز جوانان بیان‌کرد و افزود: سعی کنید با احترام به دیگران  اهل تواضع باشید و اخلاق نیک را یاد بگیرید و به آن عمل کنید.


وی پرستش خدا، احترام به والدین، فرق داشتن امروز با فردا، سکوت در برابر معلم، خوب گوش کردن و یاد‌گیری درس از معلم را از توصیه‌های خود برای به‌دست آوردن خیر دنیا و سعادت آخرت دانش‌آموزان عنوان کرد.


حسین منصوریان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران. حجت‌الاسلام سیدحسین ابراهیمیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر، عبدالرضا بابایی رئیس سما ساری و استان مازندران، سیدابراهیم بابایی رئیس آموزشکده سما واحد قائم‌شهر، منظری توکلی را در این بازدید همراهی کردند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته