دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1397 - 21:04
منصوریان:

عصر جدید فعالیت‌های آموزشی در سما با تلاش مضاعف امکان‌پذیر است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران گفت: باید عصر جدید فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی را با تلاش مضاعف در انجام رسالت‌های سما در مازندران ایجاد کرد.
کد خبر : 342578
News19_IMG_7546 (Copy).JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ساری، حسین منصوریان عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی معاونان سما مازندران که با حضور رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد ساری برگزار شد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از موالید علمی انقلاب اسلامی است و مجموعه سما هم از موالید این دانشگاه است؛ بنابراین اعتقاد خانواده‌ها به سازمان سما باید با امانت‌داری فرهنگی و آموزشی مدیران جاودانه بماند.


وی افزود: برای پالایش مجموعه سما، باید عصر جدید فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی را با تلاش مضاعف در انجام رسالت‌های سما در مازندران ایجاد کرد و این مهم فقط با هم‌اندیشی معاونان و مدیران خلاق سما محقق خواهد شد.


رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این نشست مدیریت را آزمون و وظیفه دانست و بیان کرد: مقابل فکر و اندیشه انسان‌ها مسئولیت بسیار سنگین داریم؛ بنابراین موفقیت شما مدیران در اندیشه و فکر خدایی در تربیت نسل جوان است و اولویت فرهنگی باید در مسائل مدیریتی شما قرار گیرد.


علیرضا منظری توکلی اظهار کرد: محور پیشرفت آموزش و پرورش در سطوح مختلف دانشگاه، آموزشکده‌ها و مدارس سما، شما مدیران خلاق هستید.


وی امکانات سما در کشور را بی‌بدیل دانست و افزود: مراکز سما با توجه به شرایط و امکانات موجود و حضور نیروی انسانی ماهر در تربیت و تعلیم به‌خوبی عمل کرده و می‌توان گفت از صلاحیت بالاتری در این خصوص برخوردار است.


رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی با بیان فعالیت 30 ساله مدارس سما خاطرنشان کرد: باید در بحث نیروی انسانی ساماندهی ویژه صورت پذیرد و آموزش معلمان یکی از اولویت‌های ساماندهی نیروی انسانی است که همه آن‌ها باید به‌روز باشند.


در ادامه این جلسه عبدالرضا بابایی معاون و رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری به ارائه گزارشی در مورد دستاوردهای این مرکز پرداخت و بیان کرد: توسعه کمی و کیفی مدارس سما مازندران در اولویت برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان قرار دارد و همه تلاش کارکنان مجموعه سما مازندران این است که بتوانند نام سما را در کشور آن‌چنان که درخور و شایسته است، ارتقا دهند.


به گزارش آنا در پایان این گردهمایی، منظری توکلی به همراه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با حضور در یادمان شهدای گمنام واحد ساری با آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.


انتهای پیام/4062
 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته