دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 بهمن 1397 - 13:28
یک مسئول آموزش‌وپرورش:

910 هزار هنرجو در رشته کار و دانش در حال تحصیل هستند

مدیرکل دفتر کار و دانش وزارت آموزش‌وپرورش گفت: امسال ۳۳۰ هزار هنرجو به رشته کار و دانش اضافه شد که این تعداد در مجموع به ۹۱۰ هزار نفر در کشور رسید.
کد خبر : 361336
n82772265-72068472.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش‌وپرورش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مصطفی آذرکیش ظهر امروز در مراسم رونمایی از نمایشگاه دستان کوچک و دستاوردهای بزرگ که در اداره آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد، گفت: نمایشگاه دستان کوچک دستاوردهای بزرگ به‌ضرورت مهارت‌آموزی اشاره دارد زیرا مهارت‌آموزی برای اصلاح هرم شغلی اهمیت زیادی دارد.


مدیرکل دفتر کار و دانش وزارت آموزش‌وپرورش گفت: امسال ۳۳۰ هزار هنرجو به آموزش کار و دانش اضافه شد که این تعداد به ۹۱۰ هزار نفر در مجموع رسید.


وی اضافه کرد: خروجی آموزش‌وپرورش باید بتواند نیاز کشور را تأمین کند. در حال حاضر تعدد این رشته زیاد شده است؛ ۳۰ رشته در حوزه هنر، ۴۰ رشته در حوزه کشاورزی و ۶۰ رشته در صنعت در شاخه کار و دانش آموزش داده می‌شود.


آذرکیش در ادامه افزود: درهرحال مهارت‌آموزی تقویت شده و در راستای افزایش کیفیت نمایشگاه متمرکز آثار دانش‌آموزان برگزاری شود.


وی اضافه کرد: در هنرستان‌ها توجه به ساعت‌های متوازن، اقتصادی و حرفه‌ای تلاش این است که دانش‌آموزان از کارجویی به کارآفرینی برسند.


انتهای پیام/4076/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته