دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون دانشگاه آزاد اسلامی خوی:

شهادت «زکریا الجابر» خوی ددمنشانه مکتب انگلیسی وهابیت را نشان داد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی گفت: شهادت «زکریا بدر علی الجابر» خوی ددمنشانه مکتب انگلیسی وهابیت را نشان داد.
کد خبر : 360203
DSC_0009_391.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از خوی، به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره زکریا بدر علی الجابر و محکومیت اعمال ددمنشانه وهابیون، مراسمی با عنوان «شهید کوچک» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد برگزار شد.


در این مراسم حجت‌الاسلام رحیم محمدی مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی ضمن اعلام انزجار دانشگاهیان از این عمل وحشیانه، سکوت منادیان دروغین حقوق بشر را مانند موارد مشابه که در پرونده تفکر جاهلی وهابیت ثبت شده است، موجب پایمال شدن خون به ناحق ریخته‌شده این طفل 6 ساله دانست.


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی نیز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با محکوم کردن این جنایت وحشیانه، زیربناهای التقاطی مکتب انگلیسی وهابیت را مؤید چنین اعمال ددمنشانه‌ای دانست.


علی رضاپور‌ مقدم با مورد خطاب قرار دادن منادیان جریان‌های به اصطلاح روشنفکر داخلی، اعلام محکومیت و موضع‌گیری انسانی و اسلامی در قبال چنین رفتارهای متعصبانه را که با روح رحمانی اسلام و سیره حضرت رسول اکرم(ص) منافات دارد، وظیفه اجتماعی و دینی این قشر تأثیرگذار دانست.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته