دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد بوکان:

انقلاب ایران مانند سیلی خروشان استکبار جهانی را به وحشت انداخت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان گفت: انقلاب اسلامی ایران در پرتو رهبری‌های امام(ره) مانند سیلی خروشان بود که استکبار جهانی را به ترس و وحشت انداخت.
کد خبر : 359621
photo_2017-12-27_22-44-00.jpg

انور ضیایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در بوکان درباره چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در پرتو رهبری‌های امام(ره) مانند سیلی خروشان بود که کاخ‌های ستمگران را در ایران ویران ساخت و استکبار جهانی را به ترس و وحشت انداخت.


وی افزود: دشمنان در طول ادوار مختلف پس از انقلاب، انواع توطئه‌ها و دسیسه‌ها و دشمنی‌ها را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت شریف ایران بکار بردند اما با عنایت حضرت حق، هر بار شکست‌خورده و مأیوس در باتلاق خویش گرفتار آمدند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان اظهار کرد: اینک ملت ایران در حالی چهلمین بهار انقلاب را جشن می‌گیرند که به برکت انسجام و وحدت بی‌نظیر، دشمنان ملت و در رأس آنان آمریکا دریافته‌اند که با جنگ سخت نمی‌توانند با ایران اسلامی مقابله کنند و می‌کوشند با راه‌اندازی جنگ نرم و شبیخون فرهنگی، دسیسه‌های خود را علیه ملت ایران عملی سازند.بدون شک این توطئه شوم نیز با تدابیر رهبر معظم انقلاب و با وحدت و همبستگی مردم نقش بر آب خواهد شد.


ضیایی تصریح کرد:  از مردم عزیز و شریف شهرستان بوکان به‌ویژه جامعه دانشگاهی شهرستان دعوت می‌کنم که با حضور باشکوه و منسجم خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، وحدت و عظمت ایران اسلامی را به تصویر بکشند.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته