دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد ایرانشهر:

انقلاب اسلامی الگویی برای ملت‌های آزاده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر گفت: انقلاب اسلامی به الگویی موفق برای ملت‌های آزاده در مسیر آزادی‌خواهی و احیای هویت اسلامی تبدیل شده است.
کد خبر : 359360
101.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ایرانشهر، شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر عصر امروز با حضور اعضای هیئت رئیسه، کارکنان و اعضای هیأت علمی این واحد دانشگاهی برگزار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر در این مراسم ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر تجلی صبر، استقامت و پشتکار مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است.


احمد ابراهیمی اضافه کرد: امروز ایران به برکت خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) قله‌های بلند پیشرفت و تعالی را فتح کرده و انقلاب‌ اسلامی سرچشمه تحول و تعالی در منطقه شده و به الگویی موفق برای ملت‌های آزاده در مسیر آزادی‌خواهی و احیای هویت اسلامی تبدیل شده است.


وی عنوان کرد: دهه مبارک فجر و آغاز چهلمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی ایران فرصتی است تا 40 سال سرافرازی ملت ایران را به آنهایی که در مسیر حق‌طلبی تاریخ‌ساز شده‌اند و به استادان و دانشجویان تبریک بگوییم.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته