دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 بهمن 1397 - 15:42
یزدانخواه خبر داد:

تحصیل رایگان برای دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد سیرجان

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سیرجان از تحصیل رایگان دانشجویان زیر پوشش این نهاد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان خبر داد.
کد خبر : 357787
IMG_5910.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سیرجان، احمد یزدانخواه ظهر امروز در دیدار هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان گفت: در حال راه‌اندازی اتاق فکر در کمیته هستیم و دست نیاز به سمت دانشگاه دراز می‌کنیم، در بحث مشاوره نیز از استادانی که می‌توانند کمک کنند، استفاده خواهیم کرد.


وی افزود: همه دانشجویان زیر پوشش این نهاد در همه مقاطع تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان می‌توانند از بودجه‌های علمی درنظر گرفته‌شده این نهاد استفاده کنند و در این دانشگاه به‌صورت رایگان ادامه تحصیل داشته باشند.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان نیز گفت: جای بسی خوشحالی است که مدیرانی توانمند در رأس امور قرار دارند و امیدواریم همچون گذشته در انجام امور محوله موفق و پیروز باشید.


علی یعقوبی‌پور بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان آماده همکاری در برنامه‌های کمیته امداد در راه توانمندسازی افراد زیر پوشش این نهاد و مسائل و موضوعات پژوهشی و تحقیقاتی است.


وی عنوان کرد: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی که دانشگاه آزاد اسلامی با بانک‌های رسالت و مهر ایران منعقد کرده، تسهیلات ویژه‌ای برای دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد داریم.


انتهای پیام/4121/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته