دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با انعقاد تفاهم‌نامه صورت گرفت

همکاری آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان

تفاهم‌نامه همکاری مشترک آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان امضا شد و دو طرف بر همکاری‌های مشترک برای استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای انجام آموزش‌های کاربردی دوجانبه تأکید کردند.
کد خبر : 195806

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، جلسه که با حضور دکتر سعید خاتم ساز رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت، مهندس خواجه معاونت خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان، اسماعیل امیری رئیس اداره کمیته امداد شهرستان، محمد مهدی طهماسبی عضو هیأت علمی دانشگاه و رئیس مرکز کارآفرینی و بهبود استان و جمعی از معاونان دانشگاه در محل دفتر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت برگزار شد و دو طرف بر همکاری های مشترک برای استفاده از ظرفیت های موجود برای انجام آموزش های کاربردی دوجانبه تأکید کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک علمی و آموزشی با کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت گفت: هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌های آموزشی و اجرایی این دو مجموعه برای تولید اشتغال برای جوانان جویای کار و فارغ التحصیلان این واحد دانشگاهی و بهره وری علمی و استمرار ارتباط سازمان یافته بین طرفین و رفع نیازهای متقابل است.


دکتر سعید خاتم‌ساز افزود: آنچه که در انعقاد این تفاهم‌نامه مسلم است ایجاد تعامل و همکاری دوسویه و هم افزایی در بحث هایی از قبیل اشتغال و آموزش کارآفرینان جوان و فارغ التحصیلان این دانشگاه است که باید با آموزش صحیح و بکارگیری منابع آموزشی معتبر آنان را تحویل جامعه داد تا از جامعه ای اشتغال زا و متخصص بهره‌مند شویم.



خاتم‌ساز بیان کرد: با توجه به اجرای این تفاهم‌نامه با زیرساخت های استعدادسنجی و با در دست داشتن بانک های اطلاعاتی جوانان جویای کار و نیازمند، این واحد دانشگاهی سرفصل های آموزشی نوین را برای اداره کمیته امداد جیرفت فراهم می آورد تا آموزش های مهارت آموزی و آموزش های تضمین اشتغال موجب رشدی پایدار در امر حرفه و فن در بازار کار جامعه رقم بخورد.


وی اظهار کرد: استعدادهای بسیار عالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در زمینه های مختلف توانسته است این و این مقوله واحد دانشگاهی را از سایر رقبا و دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی پیشتاز نگاه دارد. با تعمیم دادن این مقوله در تفاهم‌نامه می توانیم بستر پیشرفت مزارع آموزشی تحقیقاتی دانشگاه را برای تولید سرمایه و ایجاد منابع درآمدی جدید غیر شهریه با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) تقویت کنیم.


خواجه معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان هم با تشکر از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در زمینه تعامل و روحیه بسیار بالای علمی و تدابیر همه جانبه در امور دانشگاه عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان و شهرستان جیرفت با تمام توان و با افتخار آمادگی خود را برای همکاری های مشترک اعلام می دارد.


معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: دانشگاه آزاد اسامی واحد جیرفت با وجود امکانات علمی آموزشی از قبیل آزمایشگاه های مجهز به تجهیزات روز دنیا، کارگاه های فنی و مزارع آموزشی تحقیقاتی که داراست در امر آموزش های کارآفرینی و پایدار سازی مشاغل پایه و اساس معتبر به حساب می آید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته