دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نمایش «موش + گربه» برای کودکان

اجرای نمایش «موش + گربه» که دو اجرای خود را گذرانده است تا 26 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
کد خبر : 357124
27306_photo_2019-01-26_10-35-00.2d42c6.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا،  نمایش «موش + گربه» به کارگردانی زری طالبی که دو اجرای آن در تماشاخانه ایران تماشا آغاز شده تا 26 بهمن ماه برای گروه سنین کودک و نوجوان ادامه دارد.


این نمایش که به نویسندگی زنده‌یاد حسن حامد فقط 6 اجرا خواهد داشت که دو اجرای آن 11 و 12 بهمن به روی صحنه رفت. اجراهای دیگر آن 18، 19،25 و 26 بهمن خواهد بود.


این نمایش که هر بار در ساعت 17:30 در  تماشاخانه ایران تماشا با بازی الهام فرج‌پور‌مقدم، علیرضا نظری، شهاب‌الدین موسوی نازنین رفاهی، گربه‌ها: فرزانه شجاعی، پریا اعراضی، سمیه کاظمی و تینا قاسم‌شعار است.


این نمایش کاری از گروه راشا است و در گروه سنی کودک و نوجوان قرار دارد و در خلاصه داستان آن آمده است: افسانه دختر کوچیکی که مشغول خواندن کتاب موش+گربه می‌شود که به خواب فرو می رود و ... .


عواملی که در این تئاتر همکاری داشته‌اند عبارتند از: مشاور کارگردان و مدیر اجرایی پروژه: فرهاد شریفی، دستیار کارگردان: سهیلا تیلاوی، مدیر صحنه: ثریا بادیان، طراح نور: هادی نوید، دستیار نور: سهیلا تیلاوی، صدا و افکت: محمدپوریا عبدالعظیمی، طراح گریم: محمدپوریا عبدالعظیمی، طراح لباس: پروین کوثری، تزیینات لباس: شبنم روزبهانه، مجری گریم: محمدپوریا عبدالعظیمی، تینا قاسم‌شعار، طراح پوستر و بروشور: هادی نوید، عکاس: هادی نوید، دستیار صحنه: محمد علیزاده، انتخاب موسیقی: امید یوسفی، مدیر روابط عمومی و مسئول هماهنگی: محمد پوریا عبدالعظیمی.


انتهای پیام /4046/ 4122/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته