دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 بهمن 1397 - 20:10
استاندار سمنان:

۷۶۹ طرح در استان سمنان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

استاندار سمنان گفت: ۷۶۹ طرح مختلف در ایام‌الله دهه فجر سال جاری با اعتباری بالغ بر 7 هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال در استان سمنان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.
کد خبر : 356874
photo_۲۰۱۸-۱۲-۱۲_۱۰-۲۷-۲۰.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری سمنان، علیرضا آشناگر در آستانه چهلمین ‌سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در ایام‌الله دهه فجر امسال  ۶۶۹ پروژه با اعتبار 4 هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال افتتاح و ۱۰۰ پروژه عمرانی و سرمایه‌گذاری بالغ بر 3 هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی خواهد شد.


وی اظهار کرد: در اعتبارات سفر اول ریاست جمهوری به استان سمنان، بالغ بر ۹۶۲ میلیارد تومان مصوب شد که ۷۹۵ میلیارد تومان تخصیص یافت و در اعتبارات سفر دوم نیز ۱۴۸۲ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که ۱۹‌ میلیارد تومان آن برای امسال، ۶۴۱ میلیارد تومان آن برای سال ۹۸ و ۷۲۳ میلیارد تومان آن نیز برای سال ۹۹ تخصیص می‌یابد.


استاندار سمنان ادامه داد: ۱۲۲۹‌ میلیارد تومان تسهیلات برای رونق تولید و اشتغال روستایی و مشاغل خانگی در سال ۹۷ در استان سمنان پرداخت شد.


آشناگر درباره بودجه استان نیز بیان کرد: ۴۸۷ میلیارد تومان بودجه عمرانی استان است که ۲۳۶‌ میلیارد تومان آن ‌تخصیص یافته و از این لحاظ در رده ۲۸ کشور قرار داریم و در رده‌ اعتبارت ‌ملی نیز وضعیت مطلوبی داشته و بین رتبه‌های ۱۵ تا ۱۸ قرار گرفته‌ایم.


استاندار سمنان گفت: ۲۳۵‌ میلیارد تومان در گرمسار برای انتقال آب از سد نمرود به گرمسار و ایوانکی توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری می شود.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته