دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نیکجو خبر داد:

افتتاح و کلنگ‌زنی 7 طرح آموزشی با اعتبار ۴۶ میلیاردی در ملکان

مدیر آموزش‌وپرورش ملکان از افتتاح و کلنگ‌زنی هفت طرح آموزشی با اعتباری بالغ‌ بر ۴۶ میلیارد ریال در دهه فجر خبر داد.
کد خبر : 353667

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ملکان، حمید نیکجو صبح امروز در جمع مدیر و دبیران دبیرستان ایثارگران ملکان از افتتاح و کلنگ‌زنی هفت طرح آموزشی با اعتباری بالغ‌بر ۴۶ میلیارد ریال همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.


افزود: این طرح‌ها شامل افتتاح مدارس خیرساز ۶ کلاسه شهر ملکان، ۶ کلاسه روستای خان‌کندی، پنج کلاسه روستای شرانلو، دو کلاسه باباقاضی و دو کلاسه روستای عبدل‌آباد است.


وی افزود: عملیات اجرایی احداث مدارس سه کلاسه روستای شیروانشاهلو و چهار کلاسه روستای شیخ‌بابا و سالن همایش چندمنظوره فرهنگیان شهرستان ملکان در ایام دهه فجر آغاز خواهد شد.


مدیر اداره آموزش‌وپرورش ملکان از انعقاد سی و یکمین تفاهم‌نامه احداث آموزشگاه استثنایی چهارکلاسه در بخش لیلان با علی‌اصغر رشیدی خیّر ایرانی مقیم کشور آلمان خبر داد و اظهار کرد: با کمک خیران از سراسر کشور در ۳۱ماه گذشته ۳۱ تفاهم‌نامه با خیران امضا و هر ماه یک تفاهم‌نامه منعقد شده است.


نیکجو از ارتقای شاخص‌های آموزشی ملکان به رتبه ۲۴ استانی خبر داد و تصریح کرد: در دو سال گذشته و براساس ارزیابی‌های صورت گرفته، شاخص‌های آموزشی شهرستان ملکان از رتبه ۳۸ استانی به ۲۴ صعود کرده است؛ اما این رتبه هم در شأن مردم ملکان نیست و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ان شاءالله سال‌های آینده به رتبه در شأن خود خواهیم رسید.


وی از کسب رتبه چهار حوزه پرورشی در مناطق نیمه برخوردار استان خبر داد و از تلاش دبیران و کارشناسان و معاونان اداره آموزش‌وپرورش ملکان قدردانی کرد.


افراد بی‌بضاعت نباید به‌خاطر شهریه از تحصیلات محروم شوند


هدایت اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان هم در این نشست با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان مولود انقلاب در سال‌های گذشته نقش بسزایی در توسعه علمی، فرهنگی و اقتصادی مناطق محروم و دورافتاده کشور داشته است.


وی از آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی ملکان برای ثبت‌نام از خانواده‌های فرهنگیان و دانش آموزان همراه با بسته حمایتی خبر داد و افزود: ارائه ۳۰درصد تخفیف شهریه، اعطای وام‌های بانکی با کارمزد کم و تقسیط‌ شهریه از مهم‌ترین بسته‌های تشویقی دانشگاه است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ملکان اظهار کرد: افراد بی‌بضاعت و مستعد جامعه نباید به‌خاطر شهریه از ادامه تحصیل محروم شوند و دانشگاه آزاد اسلامی در این راستا پیش‌قدم شده و با ارائه تسهیلات شرایط تحصیل را برای آنان فراهم کرده است.


اسلامی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان با داشتن حدود 50رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی آماده ثبت‌نام از علاقه‌مندان به تحصیلات عالی است.


وی افزود: متقاضیان می‌توانند از 30 دی تا 10 بهمن‌ سال جاری با مراجعه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برای ثبت‌نام در رشته‌های این واحد دانشگاهی اقدام کنند.


به گزارش آنا، در این جلسه پس از ارائه نظر تعدادی از دبیران در خصوص توسعه کمی و کیفی دانشگاه آزاد اسلامی ملکان از سلیمان‌زاده یکی از دبیران مدرسه ایثارگران که به بازنشستگی نائل شده و از رحمان عزیزی مشاور مدرسه تجلیل شد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته