دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور مسئولان برگزار شد

معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.
کد خبر : 326884
IMG_1076.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ملکان، ظهر امروز در مراسمی از خدمات 27 ماهه بهنام خسروزاده رئیس سابق  دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان قدردانی و هدایت اسلامی به‌عنوان سرپرست جدید واحد ملکان معرفی شد.


رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی در این مراسم بر توجه به سرمایه‌های اجتماعی دانشگاه و تعامل با سازمان‌های دولتی تأکید کرد و گفت: نیروی انسانی دانشگاه مهم‌تر از فضاها و تأسیسات دانشگاه بوده و ضروری است بر اساس استعداد و توان از منابع انسانی بهره‌برداری شود.


پیام عرب‌زاده افزود: ضروری است واحدهای دانشگاهی با رعایت مصالح و مقررات دانشگاه با سازمان‌های دولتی همکاری و تعامل داشته باشند.


معاون فرماندار ملکان نیز در این مراسم بر اهمیت نقش دانشگاه‌ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد.


سعید مقدم افزود: اعتیاد یکی از معضلات کشور است که مشکلاتی از جمله طلاق و فروپاشی خانواده‌ها را به دنبال دارد و ضروری است دانشگاهیان در خط مقدم مبارزه با این پدیده شوم قرار گیرند.


بهنام خسروزاده رئیس سابق واحد ملکان نیز رفع مشکلات اخذ اسناد اراضی و اقساط معوق تسهیلات اخذ شده از بانک ملی را از عملکردهای 27 ماهه خود ذکر و بر بهره‌گیری از حمایت مالی و معنوی استان در راستای اجرای طرح پژوهشکده انگور ملکان تأکید کرد.


هدایت اسلامی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان نیز در ادامه مراسم با قدردانی از حمایت‌های  سلمان خدادادی نماینده مجلس و مسئولان دانشگاه آزاد استان از برنامه خود برای افزایش تعداد دانشجویان این واحد از طریق شناسایی و ثبت نام کارکنان سازمان‌های دولتی و  تلاش در راستای تصویب رشته‌های پرطرفدار خبر داد.


وی ارتقای مرتبه علمی اعضای هیأت علمی را از دیگر برنامه‌های خود در واحد ملکان دانست و خواستار حرکت به سمت ایجاد منابع مالی غیرشهریه‌ای و توسعه مراکز دانش‌بنیان در دانشگاه شد.


اسلامی با بیان اینکه دانشجو محور دانشگاه محسوب می‌شود بر تکریم دانشجو در واحد ملکان تأکید کرد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته