دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
درحمایت از تولید صورت‌می‌گیرد؛

جزئیات تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد مهاباد و جهاد کشاورزی سردشت

بهره‌گیری از امکانات واحدهای گلخانه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد با امضای تفاهم‌نامه‌ای با سازمان جهاد کشاورزی سردشت در هفته آینده وارد فاز عملیاتی می‌شود.
کد خبر : 356671
n83158425-72758207.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مهاباد،کارگاه آموزشی احداث گلخانه و پرورش محصول صیح امروز با حضور 300 نفر از علاقه‌مندان حوزه کشاورزی با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سردشت و دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد در قالب تفاهم‌نامه برگزار شد.


این تفاهم‌نامه در 12 بند منعقد شده است که برگزاری سمینارهای آموزشی، فعالیت‌های پژوهشی و بهره‌گیری از امکانات واحدهای گلخانه‌ای دانشگاه آزاد مهاباد از جمله مفاد آن به شمار می‌رود و هفته آینده وارد فاز عملیاتی می‌شود.


این تفاهم‌نامه آموزشی برای حمایت از تولیدات داخلی، افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی، نیاز شهرستان مهاباد به اشتغال پایدار و برطرف کردن موانع توسعه کشت‌های گلخانه‌ای منعقد شده است، در این کارگاه مباحث کلی در زمینه احداث گلخانه و نحوه پرورش محصول در آن توسط محمدجواد نظری‌دلجو دانشیار گروه باغبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد مورد بررسی و واکاوی قرار گرفت.


به گزارش آنا، در این کارگاه از متقاضیان سرمایه‌گذاری و احداث گلخانه خواسته شد تا برای گذراندن دوره‌های تخصصی و عملی برابر تفاهم‌نامه منعقدشده با دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد، به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سردشت مراجعه کنند.


انتهای پیام/4078/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته