دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 بهمن 1397 - 18:28
کیانی خبر داد:

125عمل کاملاً رایگان فوق‌تخصصی شکاف کام و لب در دزفول

مدیرعامل موسسه ملی مرهم گفت: تاکنون 125 عمل صد در صد رایگان فوق‌تخصصی شکاف کام و لب در بیمارستان گنجویان دزفول صورت گرفته است.
کد خبر : 356507
IMG_2024.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دزفول، گروه تخصصی و فوق تخصصی مؤسسه ملی مرهم با سرپرستی پروفسور کلانتر هرمزی از 7 بهمن برای انجام عمل جراحی پلاستیک و شکاف کام به شهرستان دزفول وارد شده و دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول به لحاظ داشتن هتل ورزش و مهمانسرای بسیار مجهز میزبان پزشکان و بیماران این تیم پزشکی بوده است.


مدیرعامل مؤسسه ملی مرهم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در دزفول در این باره اظهار کرد: برای جلوگیری از حضور بیماران مناطق محروم به تهران، مشکلات محل اسکان، هزینه‌های ایاب و ذهاب، وجود خطرات جاده‌ای و هزینه‌های بالای عمل‌های جراحی لب و شکاف کام، مؤسسه ملی مرهم تصمیم به حضور در مناطق محروم و کمک به بیماران بی‌بضاعت کرده است.


محمدعلی کیانی اضافه کرد: تاکنون مؤسسه ملی مرهم با استفاده از گروه‌های تخصصی و فوق‌تخصصی به 23 شهر محروم سفر و 24 سفر خود را به استان خوزستان و شهرستان دزفول آغاز کرده است و توانسته رکورد جهانی شکاف لب و کام را در دزفول به ثبت برساند.


وی خاطرنشان کرد: مؤسسه ملی مرهم برای سرویس‌دهی مناسب به مناطق محروم از میان شهرهای استان خوزستان، شهر دزفول را انتخاب کرد و هدف این مؤسسه، قدردانی از رشادت‌ها و مقاومت مردم این شهر است.


مدیر عامل مؤسسه ملی مرهم بیان کرد: 14 فوق تخصص جراح پلاستیک، چهار متخصص بیهوشی، هفت متخصص طب فیزیکی و توان بخشی، 12 کارشناس ارشد اتاق عمل و پرستاری و تعدادی عوامل اجرایی در این سفر ما را همراهی کرده‌اند.


کیانی تصریح کرد: تاکنون بالغ بر 125عمل صددرصد رایگان فوق‌تخصصی شکاف کام و لب، تعداد بسیار زیادی ویزیت طب فیزیکی و توان‌بخشی، 300 تزریق آرتروز و حدود 40 نفر تزریق عصب و عضله که هزینه هر کدام حدود 600 هزار تومان است، در بیمارستان بسیار بزرگ گنجویان شهرستان دزفول به صورت رایگان انجام شده است.


وی عنوان کرد: این مؤسسه 6 کارگاه آموزشی با رویکرد ارائه پیام سلامت و پیشگیری از بیماری‌های متعدد برای اقشار مختلف برگزار کرده که از جمله آنها کارگاه آموزشی پیشگیری از دیسک کمر، کارگاه دندانپزشکی دانش‌آموزان و کارگاه فناوری اطلاعات سلامت است.


مدیر عامل موسسه ملی مرهم در پایان ضمن قدردانی از سرویس‌دهی و اسکان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول گفت: از تلاش بی‌دریغ دکتر علی افروس سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول که از ابتدای ورود مؤسسه ملی مرهم تاکنون امکانات مناسبی را در اختیار ما قرار دادند تشکر و قدردانی می‌کنم.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته