دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون دانشگاه آزاد ارومیه:

مدرک دانشگاه آزاد اسلامی قابل ارائه در تمام مجامع بین‌المللی است

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: مدرک دانشگاه آزاد اسلامی قابل ترجمه و ارائه در تمام مجامع بین‌المللی است.
کد خبر : 356091
DSC_0099.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ارومیه، جعفر نجف‌پور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اجلاس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد با تسلیت ایام فاطمیه تصریح کرد: در جوامعی که حرکتی رو به رشد دارند، آموزش و به ویژه آموزش عالی از مهم‌ترین ارکان آن به شمار می‌رود که دانشگاه آزاد اسلامی در ایران اسلامی در این زمینه نقش بسزایی دارد.


وی افزود: از آنجا که دانشگاه‌ها به پرورش استعدادهای جوانان کشور می‌پردازند، همواره از درجه اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار هستند به‌ویژه اینکه در 40 سال گذشته و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، ارتقای شاخص‌های کمی و کیفی آموزش عالی به اعتراف دوست و دشمن قابل توجه بوده و دانشگاه آزاد اسلامی نیز از این قافله عقب نمانده است.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی گام بسیار مهمی برای دستیابی به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداشته و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌شود.


نجف‌پور با بیان اینکه کیفی‌سازی امر آموزش در دور جدید مدیریتی دانشگاه بیش از پیش مورد توجه است، اظهار کرد: مهم‌ترین دغدغه دانشگاه در حوزه آموزش، کیفی‌سازی استادان است که جوابگوی نیازهای آموزش عالی جوانان باشد.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد ارومیه با یادآوری اینکه اکنون 13 هزار دانشجو در 42 رشته مقطع کارشناسی، 50 رشته کارشناسی ارشد و 15 رشته دکتری تخصصی در حال تحصیل هستند، گفت: تنوع رشته‌های آموزشی در این دانشگاه بسیار گسترده است و همواره به دنبال اخذ مجوز برای رشته‌های به‌روز و کاربردی هستیم.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه تأکید کرد: با توجه به کیفی‌سازی امر آموزش، شرط جدیدی برای تدریس استادان حق‌التدریس در واحدهای جامع و مرکز استان مطرح شده و ضروری است استادان آزمون جامع دکتری را گذرانده باشند.


نجف‌پور با بیان اینکه بسیاری از مراکز آموزش عالی که خود را دانشگاه معرفی می‌کنند در حد دانشگاه و کالج نیستند، تصریح کرد: مدرک دانشگاه آزاد اسلامی قابل ترجمه و ارائه در تمام مجامع بین‌المللی است و با توجه به این موضوع، بسیاری از دانشجویان سایر مراکز به دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه می‌کنند.


وی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه پنج دانشکده مصوب فنی و مهندسی، علوم‌پایه، پرستاری و مامایی، دامپزشکی و علوم انسانی با بیش از 60 آزمایشگاه و آتلیه مجهز دارد که قابل رقابت با دانشگاه‌های معتبر کشور است.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته