دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 بهمن 1397 - 10:23
جوانمرد مطرح کرد:

جام فجر چهلم، سهم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در جشن ملی انقلاب

مدیرکل ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برگزاری المپیاد ورزشی در بهمن با نام جام فجر چهلم، سهم کوچک این دانشگاه در جشن ملی پیروزی انقلاب اسلامی است.
کد خبر : 355616
photo_2019-01-26_22-28-03.jpg

کمال جوانمرد در حاشیه برگزاری مسابقات بدمینتون و تنیس‌روی‌میز کارکنان و اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه آزاد اسلامی با نام «فجر چهلم» در بخش بانوان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با ابراز خرسندی از برگزاری این مسابقات به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: حداقل شأن نزول ورزش در ادارات، متناسب با مسئولیت اصلی ما، برگزاری مسابقات در واحدهای مختلف دانشگاهی است.


وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در دانشگاه پیامدهای مثبتی را به همراه خواهد داشت، اظهار کرد: مهم‌ترین پیامد برنامه‌های ورزشی، ایجاد شادابی اجتماعی است.


مدیرکل ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه در دو دهه اخیر در بحث ورزش حرفه‌ای بسیار قوی و موفق عمل کرده است، ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی با اعتقاد به اینکه کارکنان و اعضای هیئت علمی جزء بسیار مهمی از بدنه دانشگاه هستند، همواره سعی بر برنامه‌ریزی مناسب برای فعالیت‌های ورزشی آنان داشته است.


جوانمرد افزود: برنامه‌های متنوع ورزشی می‌تواند فشارهای روانی و استرس‌های مختلف ناشی از فعالیت‌های روزمره را در افراد کاسته و نشاط را به همراه آورد.


وی دلیل نامگذاری مسابقات ورزشی کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی را به‌عنوان جام چهلم، تقارن این مسابقات با  چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برشمرد و اظهار کرد: ایران اسلامی در پیچ تاریخی انقلاب قرار گرفته است؛ چراکه هیچ‌گاه ابرقدرت‌های استعمارگر باور نداشتند که انقلاب اسلامی ایران حتی برای چند سال دوام بیاورد، چه برسد به اینکه امروز مردم ایران  چهلمین سال پیروزی را جشن بگیرند؛ ازاین‌رو تصمیم بر آن شد که با برگزاری مسابقات دانشگاه که خود مولود انقلاب است در بهمن و با نامگذاری جام چهلم، ما نیز سهم کوچکی در برپایی این جشن ملی داشته باشیم.


مدیرکل ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به شعار مسابقات که «ورزش، دانش، ارزش» تعیین شده است، تصریح کرد: اعتقاد ما بر این است که جوهر ورزش، کار فرهنگی است.


جوانمرد با تأکید بر اینکه تمام کارها باید با پیوست فرهنگی انجام شود، اضافه کرد: بنا بر گفته رهبر معظم انقلاب که ملاک‌های دانشجو را خوب درس خواندن، تهذیب و ورزش‌کردن برشمرده‌اند، شعار این مسابقات برگرفته از این کلام رهبری، ورزش، دانش، ارزش تعیین شده است.


انتهای پیام/4062/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته