دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سعید رسولی:

ارتقای نظارت پلیس راه‌آهن باتجهیزات جدید/لزوم توسعه حمل‌ونقل ریلی

عضو هیئت‌مدیره راه‌آهن در مراسم افتتاحیه درزین پلیس مطرح کرد: به‌کارگیری درزین پلیس نشان از اهمیت احصای امنیت در راه‌آهن دارد.
کد خبر : 354668

به گزارش خبرنگار حوزه مسکن و شهرسازی خبرگزاری آنا، سعید رسولی امروز در مراسم راه‌اندازی درزین ریلی پلیس اظهار کرد: پلیس راه‌آهن همواره در به‌کارگیری تجهیزات جدید کوشا بوده و نتیجه آن را امروز در افتتاح این دستگاه درزین شاهد هستیم.


رسولی با تأکید بر ظرفیت‌های موجود راه‌آهن ادامه داد: راه‌آهن به‌عنوان یکی از دستگاه‌های عملیاتی می‌تواند در زمان بحران در کنار سایر متولیان این حوزه به امداد و خدمت‌رسانی بپردازد.


عضو هیئت‌مدیره راه‌آهن با اشاره به تأمین آرامش در سفرهای ریلی اظهار کرد: این آرامش نتیجه همکاری مؤثر پلیس و مجموعه راه‌آهن است که در این راستا توانسته‌ایم با ارتقای شاخص‌های سنجش عملکرد کیفی و کمی به ارتقای عوامل مؤثر در این حوزه بپردازیم.


وی با تأکید بر تشویق سرمایه‌گذاران خصوصی در این حوزه افزود: بخش خصوصی به‌عنوان یکی از منابع سرمایه‌گذاری در سال 98 هدف‌گذاری شده است و سعی ما بر آن است که برنامه‌های خود را با بودجه 98 پیوند نزنیم و به همین علت تأمین امنیت می‌تواند به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های مورد نظر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد سنجش قرار گیرد.


انتهای پیام/4083/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته