دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 بهمن 1397 - 05:30
چهل‌سالگی انقلاب/ 18

اکرمی:‌ دشمن برای تضعیف انقلاب بر روی نظریه ولایت فقیه متمرکز است

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: دشمن برای تضعیف انقلاب اسلامی بر روی آسیب رساندن به نظریه ولایت فقیه متمرکز شده است.
کد خبر : 354571

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدرضا اکرمی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره خطراتی که انقلاب اسلامی ایران را در آستانه چهل‌ سالگی مورد تهدید قرار می‌دهد، گفت: هر چیزی در این جهان آفتی دارد که آن‌‌را تهدید می‌کند و می‌تواند موضوعی را از محور اصلی خود منحرف سازد.


وی ادامه داد: در تاریخ هزار و 450 ساله اسلام شاهد عزت و گرفتاری مسلمانان بودیم، لذا انقلاب اسلامی ما در این 40 سال روزهای سرفراز و سربلند و مشکلات بسیاری را داشته است.


عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: سه عامل انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند که یکی ولایت فقیه، دوم مکتب شیعه و سومین عامل اتحاد ملت بود.


وی خاطرنشان کرد: اگر یک عضوی از این مثلث آسیب ببیند انقلاب اسلامی در ادامه راه با مشکل مواجه خواهد شد، بنابراین تا زمانی‌که تفرقه در میان مردم وجود نداشته باشد و از ولایت فقیه تبعیت و از آموزه‌های اسلام پیروی کنند، هرگز به انقلاب اسلامی آسیب نخواهد رسید، پس بزرگترین خطری که می‌تواند متوجه انقلاب شود، مورد آسیب قرار گرفتن این سه عضو مثلث است. به‌ویژه اینکه تمرکز دشمن بیشتر بر روی موضوع ولایت فقیه است تا با ضربه زدن به نظریه ولایت فقیه به ریشه انقلاب ضربه بزند.


انتهای پیام/4079/ 4122/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته