دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 بهمن 1397 - 07:02
نادری:

کتاب‌های صوتی باید در قالب‌های نو منطبق با ذائقه‌ جامعه تولید شود

مدیر سوره مهر الکترونیک گفت: کتاب‌های صوتی باید در قالب‌های نو و منطبق با ذائقه‌ جامعه تولید و عرضه شود.
کد خبر : 354254
636835997039028450.jpg

امین نادری در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، درباره روند توسعه کتاب‌های الکترونیک گفت: با مطالعه رشد درخواست کتاب‌های صوتی در بازار‌های جهانی کتاب الکترونیک مانند کینگل‌ آمازون، می‌بینیم بیش از 45 درصد فروش کتاب‌ها را کتاب‌های صوتی به خود اختصاص داده‌اند. در کشور ما نیز با دقت در آمار درخواست‌ها بین سال‌های 1394 تا 1397 شاهد رشد تصاعدی استفاده جامعه از کتاب‌های گویا و الکترونیکی هستیم.


مدیر سوره مهر الکترونیک بیان کرد: افزایش درخواست کتاب‌های صوتی در جامعه، برای ناشران فضای خوبی را آماده کرده‌است و ناشران می‌توانند آثار خود را در شکل‌ها و قالب‌های مختلف به مخاطبان عرضه کنند، البته ورود در این بازار با شناسایی ذائقه مخاطبان بازده بسیار بالایی دارد. ارائه مطالب به مخاطبان در کانال‌های مجازی و به ‌صورت غیر‌حرفه‌ای و نداشتن قالب صحیح، هیچ کمکی به ناشران و مخاطبان نخواهد کرد.


وی یاد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آور شد: ناشران عزیز می‌تواند با ورود به بازار کتاب الکترونیکی و صوتی و شناسایی آنچه مخاطبان در جامعه می‌پسندند به تولیدات خود شکل و سیاق مناسب و استاندارد بدهند و محصولات خود را به جامعه ارائه کنند.


گفتنی است؛ مدیر سوره مهر الکترونیک، روند رشد و مطالعه کتاب‌های صوتی و الکترونیکی را در میان افراد جامعه بسیار امیدوارکننده ارزیابی کرد.


انتهای پیام/4100/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته