دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

امکان انتخاب رشته در همه گروه‌های آزمایشی دانشگاه آزاد اسلامی

متقاضیان رشته‌های بدون آزمون دوره‌های کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند در همه گروه‌های آزمایشی انتخاب رشته کنند.
کد خبر : 354183

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون در مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته نیمسال دوم 98-97 دانشگاه آزاد اسلامی از روز شنبه 30 دی‌ماه آغاز شده است و تا دهم بهمن‌ماه ادامه دارد.


متقاضیان باید با مراجعه به سامانه ثبت‌نام اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه نسبت به دریافت و مطالعه دفترچه  راهنمای این دوره اقدام کنند.


هزینه ثبت‌نام در دوره کارشناسی پیوسته 40 هزار تومان دوره کاردانی ناپیوسته 38 هزار تومان است و متقاضیان می‌توانند با پرداخت این مبالغ کارت اعتباری ثبت‌نام را دریافت کنند.


متقاضیان می‌توانند در هر یک از مقاطع 20 رشته/شهر از یک مجموعه و یک نظام آموزشی از میان رشته/شهرهای ارائه شده در سامانه انتخاب کنند.


متقاضیانی که تمایل به انتخاب رشته/شهر از نظام‌های آموزشی متفاوت دارند می‌توانند مجدداً با خرید کارت اینترنتی ثبت‌نام مقطع مورد نظر نسبت به انتخاب 20 رشته/شهر از نظام آموزشی دیگر اقدام کنند.


متقاضیانی که تمایل به انتخاب رشته/شهر از مجموعه‌های آزمایشی متفاوت دارند، می‌توانند مجدداً با خرید کارت اینترنتی ثبت‌نام مقطع مورد نظر نسبت به انتخاب 20 رشته/شهر از مجموعه آزمایشی دیگر اقدام کنند.


انتهای پیام/4040/ 4122/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته