دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 دی 1397 - 15:34
سرپرست دانشگاه آزاد دامغان:

دانشگاه آزاد اسلامی مبتکر توسعه فراگیر آموزشی است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی دامغان گفت: از ابتکارات دانشگاه آزاد اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، توسعه فراگیر آموزش است.
کد خبر : 353814
دکتر نعمتی.jpg

نعمت‌الله نعمتی در گفتگو با خبرنگار آنا در دامغان با اشاره به آمادگی این واحد دانشگاهی برای پذیرش دانشجویان در رشته‌های خاص کاربردی، مهارتی و فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مبتکر تحصیلات بی‌دغدغه و در دسترس بوده و به‌عنوان مولود انقلاب اسلامی در پایان دهه چهارم حیات خود، خدمات آموزشی و پژوهشی را به سمت آموزش‌های حرفه‌ای مهارتی سوق داده است.


وی واحد دامغان را با بیش از 150 رشته‌گرایش تحصیلی در تمام مقاطع کاردانی تا دکتری تخصصی یکی از نمونه‌های تعالی آموزشی در انقلاب اسلامی معرفی کرد و با اشاره به سرمایه‌های نیروی انسانی و فضای مکفی آموزشی و خدماتی گفت: امروز واحد دامغان با در اختیار داشتن مرکز ارتقای مهارت‌ها، می‌تواند سرفصل جدیدی در آموزش مهارتی را معرفی کند تا آینده‌سازان جامعه به راحتی وارد بازار کار شوند و دانش در دو جایگاه علمی و عملی کاربرد داشته باشد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی دامغان افزود: متقاضیان ثبت‌نام براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی و كارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی، می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی https://www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی‌های کامل در خصوص انتخاب رشته، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم پس از تهیه کارت اعتباری، برای ثبت‌نام اقدام کنند. 


نعمتی به مجموعه‌ای از خدمات رفاهی و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان اشاره کرد و گفت: این واحد دانشگاهی به‌عنوان نخستین موسسه آموزش عالی در سطح شهرستان، تلاش می‌کند با سرمایه نیروی انسانی و با دراختیارداشتن رشته‌های کاربردی، خدمات آموزشی خود را در سطح منطقه توسعه دهد و مردم حق دارند از فرصت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کنند.


سرپرست واحد دامغان با اشاره به کیفیت و شرایط ثبت‌نام گفت: داشتن ديپلم كامل نظام قديم متوسطه و يا مدرك پيش دانشگاهی نظام جديد متوسطه و همچنين داشتن مدرك كاردانی (پيوسته و ناپيوسته) برای ثبت‌نام داوطلبان در دوره پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی مقطع كارشناسی پيوسته الزامی است و متقاضيان كارشناسی ناپيوسته با دارا بودن مدرك كاردانی (پيوسته و ناپيوسته) و كاردانی دانشگاه جامع علمی كابردی، می‌توانند در هر رشته‌ای از كارشناسی ناپيوسته براساس معدل مندرج در مدرک فارغ‌التحصیلی مقطع کاردانی ثبت‌نام کنند.


وی اظهار کرد: دانشجویان در واحد دامغان می‌توانند از بسته‌های مالی و تسهیلاتی و تخفیفات منطبق با بخشنامه برخوردار شوند و مؤسسات دولتی و غیردولتی هم می‌توانند مجموعه‌ای از پرسنل خود را به واحد معرفی کرده و از تخفیف‌های جمعی دانشگاه بهره‌مند شوند.


به گزارش آنا، واحد دامغان در پایان 33 سالگی خود به عنوان یکی از موالید انقلاب اسلامی با بیش از 27 هزار دانش‌‌آموخته، یکی از واحدهای مطرح در زمینه آموزش و پژوهش در ایران اسلامی است.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته