دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 دی 1397 - 18:38
در  پایگاه اسکوپوس؛

مجله علمی ـ پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی دامغان نمایه شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان گفت: مجله بین‌المللی Journal of  Nuts از انتشارات این دانشگاه در پایگاه اسکوپوس (Scopus) نمایه شد.
کد خبر : 349899
image_2019_1_5-17_30_30_822_sNy.jpg

نعمت‌الله نعمتی در این‌باره به خبرنگار خبرگزاری آنا در دامغان گفت: مجله بین‌المللی خشکبار واحد دامغان پس از ارزیابی محتوا و بررسی فرآیند انتشار در پایگاه اسکوپوس که یکی از معتبرترین پایگاه‌های بین‌المللی است از زمستان 1397  مورد تأیید قرار گرفت و نمایه شد.


وی با بیان اینکه مدیرمسئول این مجله حسین عباسپور و سردبیر داراب حسنی و مدیریت داخلی حسین افشاری هستند، افزود: این مجله به عنوان مجله تخصصی میوه‌های خشکباری در جهان از سال 2010 به صورت منظم منتشر شده است و در سال 1393 درجه علمی ـ پژوهشی را از وزارت علوم دریافت کرده و قبل از این در سایت‌های معتبر ISC،CABI ، CAS،DOAJ ،Google Scholar ،SID و Magiran نمایه شده است.


این مجله وزین علمی تنها مجله خشکبار در جهان، پیرامون خشکبار با تکیه بر پسته است که از سال 2010 به صورت دوفصلنامه، نتایج تحقیقات پژوهشگران در حوزه‌های مختلف خشکبار را به زبان انگلیسی منتشر می‌کند و آخرین شماره آن در دسامبر 2018  منتشر شد و در سایت مجله به نشانی ijnrs.damghaniau.ac.ir در اختیار محققان قرار دارد.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان از تمام پژوهشگرانی که در این حوزه تخصصی فعالیت دارند، درخواست کرد تا با ارسال مقالات خود به غنای این مجله افزوده و در گام نهایی، آن را برای نمایه شدن در پایگاه ISI یاری کنند.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: گوگل
ارسال نظر
هلدینگ شایسته