دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 فروردين 1398 - 14:26
از سوی وزارت علوم؛

مجله گستره ریاضی دانشگاه آزاد شیراز صاحب امتیاز علمی پژوهشی شد

مجله گستره ریاضی (Journal of Mathematical Extension ) دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اعتبار علمی–پژوهشی اخذ کرد.
کد خبر : 373745
thumbnail.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شیراز، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز اظهار کرد: با تلاش مسئولان این مجله و پیگیری‌های صورت ‌گرفته، این مجله طبق مجوز شماره 311314 6 اسفند 97، موفق به اخذ اعتبار علمی پژوهشی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شده است.


محمدمهدی جباری در معرفی این نشریه گفت: مدیر مسئول مجله گستره ریاضی پروفسور جواد بهبودیان و سردبیر آن دکتر خدیجه جاهدی و مدیر داخلی مجله دکتر مازیار زارع‌پور هستند و این مجله با بهره‌گیری از اعضای هیئت علمی توانمند داخل و خارج از کشور به‌عنوان عضو هیئت تحریریه، توانسته است شرایط لازم در راستای کسب اعتبار علمی-پژوهشی را از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کسب کند.


وی افزود:  مجله گستره ریاضی پیش از این موفق به اخذ رتبه ISI شده بود. علاوه بر این، اکنون این مجله در پایگاه‌های علمی دیگر مانند Mathematical Reviews (MathSciNet) ,Zentralblatt MATH ,OCLC ,EBSCO ,AMS Digital Mathematics Registry ,Directory of Open Access Journals (DOAJ) , English E-Journals Database (RICeST) نیز نمایه شده است.


به گزارش آنا، علاقه‌مندان می‌توانند مقالات علمی خود در زمینه موضوعات تخصصی مرتبط را به زبان انگلیسی و از طریق وبگاه این نشریه به نشانی www.ijmex.com جهت بررسی ارسال کنند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته